Чи є кохання на все життя???
|
|
Svettikru | Дата: Понеділок, 03.10.2011, 13:45 | Повідомлення # 61 |
Сержант
Група: Користувачі
Репутація: 0
Статус: Offline
| Я вважаю, що кохання це просто почуття! Так само як і дружба Додано (03.10.2011, 13:41) --------------------------------------------- Я вважаю, що кохання це просто почуття! Так само як і дружба Додано (03.10.2011, 13:45) --------------------------------------------- вичайно мені як дівчині дуже хотілося б щоб кожна людина кохала один раз! Але здебільшого так не виходить
Світлана
|
|
| |
Stepanenko | Дата: Понеділок, 17.10.2011, 10:20 | Повідомлення # 62 |
Рядовий
| Привіт,друзі.Я думаю що кохання на всу життя існує,але це поодинокі випадки.
Я студент Уманського Педагогічного Універсетету Імені Павла Тичини,Бажаю нових знайомств.
|
|
| |
Nurico | Дата: Понеділок, 17.10.2011, 10:25 | Повідомлення # 63 |
Рядовий