Неділя, 22.12.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Гендерні характеристики рекламного тексту
sveta2410Дата: Вівторок, 10.02.2015, 13:18 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Рекламні тексти є важливим предметом гендерного аналізу. Особливістьрекламного тексту полягає в тому, що гендерно-значущі характеристики тісно
пов'язані з соціальними характеристиками. Будучи мовними творами, вони в той же
час не є результатом мовної поведінки чоловіків і жінок, їх мовною
комунікацією, вони призначені для чоловіків та жінок. Рекламні тексти, таким
чином, є ілюстрацією соціальних гендерних характеристик, і являють собою мовні
твори, де гендерний фактор проявляється не з позиції адресанта, а з позиції
адресата.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz