Формування професійної компетентності майбутніх логопедів
|
|
osychka | Дата: Четвер, 02.06.2016, 19:16 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
| Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх вчителів-логопедів у вищій школі дозволить сформувати базові компетенції для успішної реалізації власного потенціалу, досвіду та виконання на високому рівні професійних обов’язків. Таким чином, в сучасних умовах підготовки майбутніх фахівців необхідно вивчати потреби і запити роботодавця, тобто тих загальноосвітніх закладів, куди підуть працювати випускники педагогічного ВНЗ, удосконалювати зміст, форми та методи організації педагогічної практики студентів, співвідносити їх з метою, завданнями та місією конкретного освітнього закладу. Тісна співпраця, інтеграція між освітнім закладом (закладом вищої освіти) і роботодавцем (заклади освіти, охорони здоров’я та соціального захисту населення) дозволить не тільки випускати конкурентоспроможних фахівців, але і роботодавцю надати їм робоче місце, знаючи, що вони володіють необхідними йому компетенціями. Успішне працевлаштування і кар’єрне просування є кінцевим підсумком, критерієм результативності освітньої діяльності вищого навчального закладу і показником ефективного використання професійного та особистісного потенціалу молодого фахівця.
|
|
| |
sergiyuman | Дата: Четвер, 02.06.2016, 20:57 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Концепція Державного стандарту спеціальної освіти дітей з особливими потребами вимагає певних змін у корекційній освіті відповідно до умов сьогодення. Ці зміни повинні сприяти розвитку, освіченості дітей з урахуванням їх потенційних можливостей, можливостей адаптації й інтеграції в суспільство. Відповідальність за забезпечення необхідних умов для дітей з мовленнєвими порушеннями покладена передусім на вчителя-логопеда. Діагностика, корекція і навчання таких дітей потребує від фахівця з логопедії різнобічної ґрунтовної підготовки з медицини, психології, лінгвістики, педагогіки тощо.
|
|
| |
gayevska88 | Дата: Четвер, 02.06.2016, 21:01 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
| Успішне працевлаштування і кар’єрне просування є кінцевим підсумком..... А як гадаєте Ви, держава забезпечує молодих фахівців роботою по закінченню навчання ( за спеціальністю)?
|
|
| |