Четвер, 26.12.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Формування професійної компетентності майбутніх логопедів
osychkaДата: Четвер, 02.06.2016, 19:16 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Компетентнісний підхід у підготовці майбутніх вчителів-логопедів у вищій школі дозволить сформувати базові компетенції для успішної реалізації власного потенціалу, досвіду та виконання на високому рівні професійних обов’язків.
Таким чином, в сучасних умовах підготовки майбутніх фахівців необхідно вивчати потреби і запити роботодавця, тобто тих загальноосвітніх закладів, куди підуть працювати випускники педагогічного ВНЗ, удосконалювати зміст, форми та методи організації педагогічної практики студентів, співвідносити їх з метою, завданнями та місією конкретного освітнього закладу. Тісна співпраця, інтеграція між освітнім закладом (закладом вищої освіти) і роботодавцем (заклади освіти, охорони здоров’я та соціального захисту населення) дозволить не тільки випускати конкурентоспроможних фахівців, але і роботодавцю надати їм робоче місце, знаючи, що вони володіють необхідними йому компетенціями.
Успішне працевлаштування і кар’єрне просування є кінцевим підсумком, критерієм результативності освітньої діяльності вищого навчального закладу і показником ефективного використання професійного та особистісного потенціалу молодого фахівця.
 
sergiyumanДата: Четвер, 02.06.2016, 20:57 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Концепція Державного стандарту спеціальної освіти дітей з особливими потребами вимагає певних змін у корекційній освіті відповідно до умов сьогодення. Ці зміни повинні сприяти розвитку, освіченості дітей з урахуванням їх потенційних можливостей, можливостей адаптації й інтеграції в суспільство. Відповідальність за забезпечення необхідних умов для дітей з мовленнєвими порушеннями покладена передусім на вчителя-логопеда. Діагностика, корекція і навчання таких дітей потребує від фахівця з логопедії різнобічної ґрунтовної підготовки з медицини, психології, лінгвістики, педагогіки тощо.
 
gayevska88Дата: Четвер, 02.06.2016, 21:01 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Успішне працевлаштування і кар’єрне просування є кінцевим підсумком.....
А як гадаєте Ви, держава забезпечує молодих фахівців роботою по закінченню навчання ( за спеціальністю)?
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz