admin | Дата: Вівторок, 21.02.2012, 21:31 | Повідомлення # 1 |
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
| Про розроблення Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня Наказ МОНмолодьспорт №93 від 01.02.12 року
Пункт 1. Аdmin завжди правий! Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
|
|
| |
Linsek | Дата: Середа, 28.10.2015, 11:40 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
| Чи зможе тьюторство стати частиною української освіти? У цьому навчальному році МОН розпочало експеримент під назвою «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті», який триватиме п’ять років. Вже цьогоріч у кількох навчальних закладах України має розпочатися впровадження тьюторства – системи навчання, яка поєднує у собі наявність особистих наставників та створення окремої освітньої програми для кожного школяра. До участі в експерименті залучені деякі школи так ВНЗ у Дніпропетровській, Київській, Тернопільській та Харківській областях. Тьюторство буде впроваджене згідно з наказом «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітніх навчальних закладів України», з яким можнаознайомитись тут. Автори проекту говорять про те, що сучасна система освіти не дає змоги розвинути в дитині такі якості, як вміння працювати у великих та малих групах, комунікабельність, стресостійкість, відповідальність, здатність приймати рішення, рефлективність та адаптивність. А вчитель, який фактично керує навчанням і виступає головним джерелом знань, не здатен адаптуватися до сучасних потреб дітей. Саме тому Міністерство освіти вирішило спробувати тюторський підхід, основна перевага якого – акцент на індивідуальності дитини. Перелік навчальних закладів, на базі яких буде впроваджено експеримент: Загальноосвітні навчальні заклади: Криворізький гуманітарно-технічний ліцей №129 (м. Кривий Ріг); Криворізька педагогічна гімназія (м. Кривий Ріг); «Навчально-виховний комплекс №12 «Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія» (м. Дніпропетровськ); Харківська гімназія №12 (м. Харків); Харківський ліцей №89 (м. Харків); Харківська приватна гімназія «Очаг» (м. Харків); Лозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 (М. Лозова, Харківська область) Боярська загальноосвітня школа №1 (м. Боярка, Київська область); Боярська загальноосвітня школа №3 (м. Боярка, Київська область); Вишнівська загальноосвітня школа №3 (м. Вишневе, Київська область); Комунальний заклад Київської обласної ради «Переяслав-Хмельницька загальноосвітня школа-інтернат» (м. Переяслав-Хмельницький, Київська область); Южненська Авторська М.П. Гузика експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс (м.Южне, Одеська область); Тернопільський навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей №6 імені Назарія Яремчука» (м. Тернопіль); Вищі навчальні заклади: Інститут модернізації змісту освіти МОН України; Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України; Харківська академія неперервної освіти; Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Громадські організації: Тьюторська асоціація України; Міжнародна шкільна аспірантура.
Джерело http://starylev.com.ua/news/tyutory-v-ukrayinskyh-navchalnyh-zakladah-novyy-eksperyment-mon
|
|
| |