Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[
Нові повідомлення ·
Учасники ·
Пошук ·
RSS ] |
Вплив учительського ставлення на учня
| |
zagadkova_dysha_liruka | Дата: П'ятниця, 29.02.2008, 13:05 | Повідомлення # 1 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 186
Репутація: 10
Статус: Offline
| Учень не досить розумів геометрію. До вчительки математики він не підходив, оскільки бачив не досить адекватне відношення до себе, а саме, вчителька пояснювала нормальним тоном лише відмінникам, а потенціал цього учня не розвивала, а лише казала у відповідь: «Що тут не зрозуміло? Тут …» і миттю навела першу думку так, що учень не міг все не то, що зрозуміти, а й сприйняти, не кажучи вже про усвідомлення задачі. Учень боявся підходити щось запитувати, а вчителька на батьківських зборах казала, що не приходять на консультації і не питають того, що не зрозуміло. Врешті-решт, одного разу учень не зробив домашнє завдання з геометрії, за що отримав двійку з докором, що не хоче вчити. Учень зазнав моральної травми і ця образа залишилась на все життя. Першого разу він плакав як мала дитина, у якої забрали цукерку, а гіркі сльози скочувалися по обличчю і падали на парту, як град на землю. Вчителька замість того, щоб заспокоїти, для повного букету ще нагримала на учня. На наступний раз учень не зробив знову домашнє завдання, але отримуючи двійку не заплакав, хоча сльози його були у душі. Він спокійно сів за парту, як нічого не сталось. Проте бажання вчитися у нього зникло і він назавжди не злюбив цей предмет. Як можна охарактеризувати вчителя та учня? Які помилки Ви бачите зі сторони вчительки та учня? Висловіть Ваш прогноз, щодо ставлення учня до математики в майбутньому.
"Життя потрібно змінювати"
|
|
| |
admin | Дата: Середа, 05.03.2008, 13:15 | Повідомлення # 2 |
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
| Quote (zagadkova_dysha_liruka) Як можна охарактеризувати вчителя та учня? Які помилки Ви бачите зі сторони вчительки та учня? Висловіть Ваш прогноз, щодо ставлення учня до математики в майбутньому. Проблема вчителя і прогноз: Діагноз - душевна черствість. Лікування - знаходитися від школи як найдалі.
Пункт 1. Аdmin завжди правий! Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
|
|
| |
galanet | Дата: Середа, 05.03.2008, 14:14 | Повідомлення # 3 |
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 211
Репутація: 11
Статус: Offline
| Прогноз щодо ставлення учня до вчительки: ненависть, презирство, злоба і як наслідок ставлення учня до математики: повна апатія і безучасть. Ось схожий випадок, де карусель подій закрутилась в інший бік: Була в нас в школі молода вчителька біології, яка не вміла досконало пояснювати і так само як в даному випадку ухилялась від запитань. Робила квадратні очі і казала, що це ж простіше простого, а толком пояснити не могла. Дуже вже вона була зверхня. Наш активіст-відмінник її просто зненавидів і на зло визубрював весь матеріал з книги наперед і постійно підколював її на уроках, якщо вона щось не те казала. Вона теж намагалась йому помститись і в кінці чверті в нього завжди була межа між 4 і 5, хоча матеріал він знав можливо навіть краще неї.
|
|
| |
zagadkova_dysha_liruka | Дата: Середа, 05.03.2008, 14:35 | Повідомлення # 4 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 186
Репутація: 10
Статус: Offline
| Таких ситуацій багато. Виникає питання: "А що корисного з цього вийде. І вчителя повважати не будуть і знання в учнів ніяких". Лишити людину роботи можна, а от людських цінностей не добавиш, якщо вона цього сама не захоче усвідомити і прийняти. А вчителі - це вчителі. Деякі стають порадниками, а деякі керуються становищем і показують учням свою "вищість", яка далеко не являється нею.
"Життя потрібно змінювати"
|
|
| |
admin | Дата: Середа, 05.03.2008, 19:49 | Повідомлення # 5 |
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
| Quote (galanet) Вона теж намагалась йому помститись і в кінці чверті в нього завжди була межа між 4 і 5, хоча матеріал він знав можливо навіть краще неї. Дуже цікаво! але яку ж оцінку він врешті решт отримав в кінці вивчення курсу біології?
Пункт 1. Аdmin завжди правий! Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
|
|
| |
galanet | Дата: Середа, 05.03.2008, 20:57 | Повідомлення # 6 |
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 211
Репутація: 11
Статус: Offline
| Quote (admin) Дуже цікаво! але яку ж оцінку він врешті решт отримав в кінці вивчення курсу біології? Це вона його так мучила, чіплялась до кожної дрібниці, але врешті-решт в нього таки була 5 за чверть.
Повідомлення відредагував galanet - Середа, 05.03.2008, 20:58 |
|
| |
MASK | Дата: Четвер, 06.03.2008, 12:25 | Повідомлення # 7 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 154
Репутація: 6
Статус: Offline
| Quote (zagadkova_dysha_liruka) Як можна охарактеризувати вчителя та учня? Які помилки Ви бачите зі сторони вчительки та учня? Висловіть Ваш прогноз, щодо ставлення учня до математики в майбутньому. Я вважаю, бо так було б у мене, він просто зненавидів як вчителя так і предмет! Вчитель має більш компетентно підходити до пояснення матеріалу!!!
Я радію навіть з того, що сьогодні прокинувся, чому ж не радіти цілий день? :) :) :)
|
|
| |
Kyrilina | Дата: Четвер, 06.03.2008, 14:46 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
| На мою думку, вплив вчителля на учня відіграє неабияку роль в розвитку та формуванні світогляду учня.
|
|
| |
Vitvizka | Дата: Четвер, 06.03.2008, 15:01 | Повідомлення # 9 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
| У хороших вчителів - хороші вихованці!!!
|
|
| |
MASK | Дата: Четвер, 06.03.2008, 16:16 | Повідомлення # 10 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 154
Репутація: 6
Статус: Offline
| Quote (Vitvizka) У хороших вчителів - хороші вихованці!!! Не завжди, от у мене була перша вчителька, прекрасна людина і доречі добре обізнана в своїй професії, проте в неї як я пам"ятаю був учень, колишній мій однокласник який ніколи нічого не вчив і не хотів навіть вчити! Тому Vitvizka, твоє твердження важко назвати однозначним!!!
Я радію навіть з того, що сьогодні прокинувся, чому ж не радіти цілий день? :) :) :)
|
|
| |
galanet | Дата: Четвер, 06.03.2008, 22:47 | Повідомлення # 11 |
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 211
Репутація: 11
Статус: Offline
| Quote (MASK) Не завжди, от у мене була перша вчителька, прекрасна людина і доречі добре обізнана в своїй професії, проте в неї як я пам"ятаю був учень, колишній мій однокласник який ніколи нічого не вчив і не хотів навіть вчити!Тому Vitvizka, твоє твердження важко назвати однозначним!!! Так, серед вихованців бувають винятки.
|
|
| |
admin | Дата: П'ятниця, 07.03.2008, 01:06 | Повідомлення # 12 |
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
| Quote (galanet) Це вона його так мучила, чіплялась до кожної дрібниці, але врешті-решт в нього таки була 5 за чверть. Оце то так!!! Тоді, виходить, для учня оте чіпляння і було стимулом до навчання???
Пункт 1. Аdmin завжди правий! Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
|
|
| |
galanet | Дата: П'ятниця, 07.03.2008, 08:16 | Повідомлення # 13 |
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 211
Репутація: 11
Статус: Offline
| Quote (admin) Оце то так!!! Тоді, виходить, для учня оте чіпляння і було стимулом до навчання??? Конкретно для цього учня - так. Мені здається, що для нього це була гра "Хто кого сильніше вжалить" і він отримував від цієї гри задоволення. Але, погодьтесь, не кожен учень буде себе так вести.
|
|
| |
zagadkova_dysha_liruka | Дата: П'ятниця, 07.03.2008, 21:01 | Повідомлення # 14 |
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 186
Репутація: 10
Статус: Offline
| Хочу дати відповідь. Цей предмет учень не злюбив так само, як і саму вчительку. Дивлячись на неї він згадує ту черствість і холодне ставлення до нього. І якби вона не посміхалась до нього, він завжди буде бачити в очах учительки бажання зрівняти його із землею. Прошу Вас усіх, хто хоче в майбутньому стати вчителями: вчіть себе і виховуйтесь постійно і не забувайте, що у ваших руках крихкі серця дітей, які, якщо впадуть раз, то тріщинки залишаться назавжди, якби Ви їх не склеювали. Якщо Ви не вмієте бережно ставитись до дитячих сердець і не можите зрозуміти їх, то краще не йдіть працювати вчителями, щоб не зіпсувати життя собі і не зламити життя дітям.
"Життя потрібно змінювати"
|
|
| |
hed | Дата: П'ятниця, 14.03.2008, 12:04 | Повідомлення # 15 |
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 69
Репутація: 0
Статус: Offline
| Ставлення вчителя на учня має великий вплив. Хорошим ставленням вчитель тим самим стимулює учня до більш активної діяльності Наприклад похваливши учня то він надалі буде старатися
B
|
|
| |
|