Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[
Нові повідомлення ·
Учасники ·
Пошук ·
RSS ] |
Проблеми сучасного виховання
| |
overchuk | Дата: Четвер, 13.03.2008, 13:44 | Повідомлення # 1 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
| Виховання підростаючого покоління - справа невідкладна На сучасному етапі розвитку нашої країни великою проблемою є злочинність, а особливо злочинність серед підлітків; виникає запитання чому спостерігається таке явище? Звичайно, що однозначної відповіді на таке запитання дати досить складно, тут відіграють велику роль економічні та соціальні фактори. Але одним з ключових факторів є виховання підростастаючого покоління, якому зараз не приділяють особливої уваги, а головне забувають досвід вихователів, що виховували покоління громадян ще при союзі. Тут була зроблена величезна помилка, бо їх досвід є справжнім скарбом і для сучасних педагогів. Особливу увагу треба приділяти вихованню людини у початкових класах, дітей 6-12 років, коли йде не тільки формування м’язової системи та скелету, а й ускладнення структури головного мозку. Саме в цей час йде боротьба за дитину між школою та вулицею і тут педагог повинен так себе “подати” дитині, щоб їй було цікаво вчитися, розбудити в ній цікавість до нових знань, до опанування тих предметів, які потім стануть в пригоді в повсякденному житті. Звичайно, що без співпраці педагога з батьками це буде зробити дуже тяжко, але від педагога залежить чи буде дитина цікавитись наукою, чи вона піде на вулицю продавати газети та мити машини, а можливо й скоювати крадіжки. З іншого боку, навіть при цікавому вчителі в школі батьки можуть дуже сильно вплинути на дитину (або навпаки своєю бездіяльністю ТА НЕУВАГОЮ) так, що з неї виросте спрацьований злочинець. За ті сто років, що минули людство встигло накоїти стільки зла та горя, скільки не робило, мабуть весь час свого існування. Окрім того, що воно винищувало само себе у кривавих війнах та гнобило себе, воно ще й вбивало свою природу – своє середовище існування. Якщо задуматися: а чи багато серед людей щасливих? Виходить зовсім мізерна частка. Щасливі тільки етнічні народи, які ще живуть у гармонії з природою, а таких залишилося дуже мало, да й тим намагаються нав’язати “блага цивілізації” віднявши тим самим у них їх власний світ і давши на заміну “універсальний задовільнювач” який не приносить щастя. Сучасна людина весь час кудись біжить та весь час хоче все більше й більше. Стає зрозумілим потреба у вихованні нового покоління, що змогло б жити у гармонії з природою, поважати її. Покоління, що користувалося б такими простими правилами: живи та дай жити іншому; стався до інших, як ти хотів би щоб до тебе так ставилися; поважай та бережи природу; ніщо не звідки не береться і нікуди не зникає та ін. Але щоб виховати таке покоління треба змінити психологію батьків та вчителів, бо тільки так можна його виховати.
Повідомлення відредагував overchuk - Четвер, 13.03.2008, 13:54 |
|
| |
hed | Дата: Неділя, 23.03.2008, 09:38 | Повідомлення # 2 |
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 69
Репутація: 0
Статус: Offline
| Виховання - це процес станолення характеру, відношення до оточуючого світу. Відповідальність якою дитина стане в майбутньому несуть, в першу чергу, батьки. Дитячий садок, школа це утанови покликані доповнювати, корегувати цей процес. Авторитет вчителя відіграє дуже велику роль в цьому процесі, знання педагогіки, вікової психології дають можливість тактовно, обережно вказати на помилки і допомогти їх виправити. Прикладом такого виховання є педагогшчна спадщина А.С. Макренка.
B
|
|
| |
galanet | Дата: Неділя, 23.03.2008, 11:01 | Повідомлення # 3 |
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 211
Репутація: 11
Статус: Offline
| Quote (hed) Прикладом такого виховання є педагогшчна спадщина А.С. Макренка. Тут я погоджуюсь, дійсно, Макаренко був великим педагогом. Проте, не всі його методи, які він тоді використовував, підійдуть для виховання сучасних дітей. А як Ви гадаєте?
|
|
| |
Tiagai_Ivan | Дата: Вівторок, 25.03.2008, 12:05 | Повідомлення # 4 |
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 139
Репутація: 5
Статус: Offline
| Я погоджуюсь з galanet, зараз не всі методи Макаренка спрацюють. Взяти на прикладі, його колективного виховання, коли привселюдно виводились колоністи, які щось зробили. Якщо зараз зкористатись таким методом, то можемо нічого не добитись. Так було в моїй школі, тих хлопців, яких викликали до директора, чи на лінійку ставили перед учнями, то хлопцям соромніше не ставало, а навпаки для них це було солідніше. В наш час потрібно вміло вибирати методи виховання!!!
There is somesing behind the throne greater than the king himself. Sir William Pitt.:"House of lords", 1770
|
|
| |
Ananasik | Дата: Вівторок, 13.05.2008, 18:26 | Повідомлення # 5 |
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 116
Репутація: 12
Статус: Offline
| Правильно ти кажеш ВАня,чим більше ми живемо тим більше міняємось
|
|
| |
msineta | Дата: Середа, 18.03.2009, 13:17 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Виховання як суспільне явище зародилося з появою людини. Воно виникло з практичної потреби пристосування підростаючого покоління до умов суспільного життя і виробництва, заміни ним старших поколінь. Виховання здійснюється через засвоєння підростаючим поколінням основних елементів соціального досвіду в процесі та в результаті залучення його старшим поколінням до суспільних відносин, системи спілкування і суспільно необхідної діяльності. Додано (18.03.2009, 13:17) --------------------------------------------- . Кажучи «виховує життя», мають на увазі виховання в широкому значенні цього слова. Оскільки дійсність нерідко буває суперечливою і конфліктною, то особистість може не лише формуватися під впливом середовища, а й деформуватися під впливом антисоціальних явищ або, навпаки, загартовуватись у боротьбі з труднощами, виховувати в собі несприйнятливість до цих явищ.
Sineta
|
|
| |
viktoria-zhuk2009 | Дата: Середа, 18.03.2009, 13:57 | Повідомлення # 7 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Все життя нас намагаються виховувати - в дитсадках, школах, інститутах. Велика роль належить батькам. Адже, якщо вони не навчать, то вже ніхто не додасть.
Повідомлення відредагував viktoria-zhuk2009 - Середа, 18.03.2009, 13:59 |
|
| |
bazalvtaja | Дата: Середа, 18.03.2009, 14:03 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
| На сучасному етапі виховання відійшло на другий план і це призвело до культурної деградації підростаючого покоління,заміщення національних ідеалів "масовою культурою"
|
|
| |
DOLAR | Дата: Середа, 18.03.2009, 14:04 | Повідомлення # 9 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Quote (overchuk) Покоління, що користувалося б такими простими правилами: живи та дай жити іншому; стався до інших, як ти хотів би щоб до тебе так ставилися; поважай та бережи природу; ніщо не звідки не береться і нікуди не зникає та ін. Але щоб виховати таке покоління треба змінити психологію батьків та вчителів, бо тільки так можна його виховати. Я завжди рахую, що як ти сам відносишся до людини, твої відносини діють бумерангом по тобі ж. Нам всім потрібно зупинитись і озирнутись на свої взаємовідносини з людьми і дітьми, тому що діти ідуть у життя з багажем , який їм заклала сім"я , і створюючи свою сім"ю, вони моделюють її по ссвоїх батьках. Тому коли будуєте сім"ю, потрібно моделювати її в кращих традиціях, замішаних на любові, повазі, дружбі, тоді можна бути впевненим, що виховання твоїх дітей буде проходити ефективно і якісно. Виховання-це навчання життям. .
|
|
| |
Валентина | Дата: Середа, 18.03.2009, 14:15 | Повідомлення # 10 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Я мама двох дітей і хочу сказати що важко виховувати зараз в такий час діток тому що те що я забороняю можна побачити і почути по телебаченню почути на вулиці і зцим важко боротися.
|
|
| |
|