Четвер, 18.04.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Школа молодого вчителя » Педагогічна практика » Посилання на розробки виховних годин в інтернеті
Посилання на розробки виховних годин в інтернеті
adminДата: Четвер, 23.09.2010, 11:28 | Повідомлення # 1
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
Права дитини

Пункт 1. Аdmin завжди правий!
Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
 
LackiДата: Четвер, 23.09.2010, 19:24 | Повідомлення # 2
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 50
Репутація: 1
Статус: Offline
http://budschool.at.ua/photo/vikhovna_robota/prava_ditini/66
 
zagadkova_dysha_lirukaДата: Вівторок, 12.10.2010, 19:24 | Повідомлення # 3
Полковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 186
Репутація: 10
Статус: Offline
Правова культура учнів
(Бесіда з елементами гри)

Закони повинні для всіх мати однаковий зміст.
(Ш. Монтеск’є)

Мета: Виховання в учнів відповідальності за свої вчинки, почуття громадянського обов’язку, виховання поваги до конституційного законодавства України.

Обладнання: Конституція України, юридична енциклопедія, брошура „Закон і ти”, плакат „Заповіді Громадянина”.


План

1. Вступне слово. Ознайомлення з темою, метою.
2. Головна частина
а) теоретичні основи Конституції;
б) групове обговорення правових ситуацій.
3. Підсумки бесіди.


Хід заняття

Вчитель. Учні, ми постійно зустрічаємося з питаннями права. Багато хто з учнів дивуються, дізнавшись, що наші щоденні дії часто мають правову оцінку. Право, закони супроводжують людину все його життя. Щоб уміло і правильно користуватися своїми правами і добре виконувати свої обов’язки, не порушуючи права і законні інтереси інших, потрібно знати закони.
Дійсно, у вашому віці неможливо знати детально всі закони. Але основне, що стосується вас, ви повинні знати. Звідкіля ж ви , учні, можете черпати правові знання? На уроках, з книг, з газет, з журналів, телепередач, з бесід. Такою і є наша бесіда „Правова культура учнів”.
Учні, права, якими ми володіємо, визначені в Конституції України, яка була прийнята...? (питання до учнів). Так, 28 червня 1996 року. Але, щоб познайомитися з теоретичними основами конституції, спочатку познайомимось з ключовими поняттями: Конституція, Право, Президент, Людина, Громадянин, Ратифікація.

Учениця. (зачитує з карток)

Конституція:
1) основний закон держави, що визначає основи суспільного і державного ладу, систему державних органів, порядок їх утворення й діяльності, права й обов’язки громадян;
2) основа законодавства держави.

Громадянин – фізична особа, правовий статус якої обумовлений її належністю до громадянства певної держави.
Право – сукупність загальнообов’язкових правил поведінки установлених державою.
Президент – в більшості сучасних держав це вибраний голова держави.
Людина – біологічна істота, яка наділена здатністю мислити, створювати й використовувати знаряддя праці, володіє членороздільною мовою й може нормально розвиватися лише в широкому й тісному спілкуванні з собі подібними.
Ратифікація – затвердження міжнародного договору уповноваженим державним органом (Парламент, Президент).

Вчитель. Учні, 28 червня 1996 року, як ви сказали, була прийнята Конституція України – основний закон держави. Він регламентує найважливіші з погляду держави суспільні відносини. Що це за відносини? До них належать засади суспільного ладу й політики, правового становища особи, державного устрою, організації та діяльності органів держави. Конституція також визначає герб, прапор, гімн і столицю держави. А коли з’явилась перша конституція?

Учень. Першою конституцією в сучасному її розумінні була Конституція США, прийнята в 1787 р., яка діє і досі. Це найстабільніша конституція в світі – більш як за 200 років існування до неї було внесено лише 27 поправок.

Вчитель. За юридичною формою конституції можуть бути писані й неписані.
Писані конституції являють собою єдиний нормативний акт, прийнятий у суворо встановленому порядку, який має чітку внутрішню структуру (розділи, глави, параграфи тощо). До цього виду належить абсолютна більшість конституцій, що діють у світі, в тому числі й Конституція України.
Неписані конституції складаються з кількох законів, що мають самостійне значення і прийняті в різний час і в різному порядку. Вони в своїй сукупності оголошуються конституцією держави.
Слід зазначити, що наявність неписаної конституції може призвести до недостатньо чіткого правового регулювання найважливіших суспільних відносин. Це дає зацікавленим силам можливість поводитися довільно, по-різному витлумачувати неузгодженість, а то й суперечності у змісті таких конституцій. Тому вони загалом поціновуються як менш демократичні порівняно з конституціями писаними.
Провідне місце конституції в системі законодавства підкреслюється її особливою, найвищою юридичною силою, що знаходить свій вияв у цілому ряді положень.

1. Конституція виступає базисом для поточного законодавства. Всі закони та інші нормативні акти мають впливати з конституції й не суперечити їй. Це прямо підкреслюється в ч. 2 ст. 8 Конституції України: „Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй”.
2. Існує особливий, порівняно з усіма іншими законами, порядок прийняття, зміни та відміни конституції
3. Контроль за додержання конституції здійснює особливий орган. В Україні – це Конституційний Суд. Тільки до його компетенції належить вирішення питань про відповідність законів та інших правових актів Конституції України. Аналогічні органи є практично в усіх демократичних державах, хоч і називаються по-різному.
4. Міжнародні договори, які укладає держава не можуть суперечити конституції країни. Якщо міжнародний договір суперечить або не відповідає конституції, його не можливо ратифікувати.
Учні, ви дізнались якими бувають конституції за юридичною формою і якою юридичною силою володіють. А що ж в собі містить Конституція України, її другий розділ? Права, свободи та обов’язки людини й громадянина.

Групове обговорення правових ситуацій

Ведуча. Команди „Помаранчеві” та „Я – громадянин” прошу зайняти місця за столами ( на столах лежать ручки, папір, Конституція України).

Оголошую склад журі.

Командам надається можливість привітати одна одну.

„Помаранчеві”: Хай буде розум для добра І доброта від Бога.

„Я – громадянин”: І день для віри і тепла І ще не пройдена дорога.

Ведуча. Користуючись Конституцією України та одержаними раніше знаннями команди будуть відповідати на питання по черзі. На обміркування 1-3 хвилини. Відповідно 1-3 бали.

Питання командам до запропонованих правових ситуацій.

1. Настя К. розносила пошту з матір’ю. Вона цікавилась життям своїх друзів, а тому інколи перечитувала листи, адресовані іншим. Яке право вона порушила? Для відповіді – 2 хв. (ст. 31 КУ).
а) Питання болільникам. Особа, яка надає юридичну допомогу, правовий захист називається? (адвокат).

2. В деяких містах нашої планети на магазинах, бібліотеках, клубах можна зустрити вивіски: „тільки для білих” чи „тільки для чорних”. Можливо це на Україні? Для відповіді 2 хв. (ст. 24 КУ).
а) Питання болільникам. Як називається вступ Президента України на посаду? (інаугурація).

3. Назвати кількість депутатів у Верховній Раді (450).

4.В якому віці громадянин України може бути обраний депутатом? (21 рік).

5. Напередодні огляду шкільної художньої самодіяльності директор школи примусив працювати вчителів без вихідних. Яке конституційне право порушено? Для відповіді – 3 хв. ( ст. 45 КУ).
а) Питання болільникам. Хто очолює державну виконавчу владу? (Президент)

6. Де закріплені положення про державні символи України? Коли? Для відповіді – 3 хв. (ст. 20 КУ). 24. а) Питання болільникам. В якому віці громадянин України може бути обраний Президентом? (35 років).

7. Може жінка стати Президентом України? Для відповіді – 2 хв. (так, ст. 24 КУ).

Ведуча. Оголошує підсумки конкурсу.

Вчитель. Учні, ми розглянули деякі положення розділу Конституції України: права, свободи та обов’язки людини й громадянина. При розгляді конкретних положень цього розділу Конституції України слід виходити з того, що, існуючи в суспільстві, людина не може не керуватися певними правилами поведінки, сформульованими в різних соціальних нормах: моралі, звичаях, релігійних постулатах тощо. Найважливіші за своїм змістом і наслідками для особи, держави й суспільства відносини врегульовуються правом, тобто загальнообов’язковими правилами поведінки, які забезпечуються державою.

http://www.sasl.at.ua


"Життя потрібно змінювати"

Повідомлення відредагував zagadkova_dysha_liruka - Вівторок, 12.10.2010, 19:26
 
КорабликДата: Понеділок, 06.02.2012, 20:23 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Модератори
Повідомлень: 71
Репутація: 0
Статус: Offline
Цікаві розробки виховних заходів
 
Lyudm73Дата: Субота, 01.06.2013, 21:12 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Деякі цікаві виховні години:
"Трагедія Чорнобиля",
"Хочеш довго жити - кидай палити"
"Батьки і діти"
"Цінність життя людини"
"Доброта"
"Що треба знати про право і закон" та ін.  на сайті    http://urok-informatiku.ru/category/vuh_godunu
 
Форум » Школа молодого вчителя » Педагогічна практика » Посилання на розробки виховних годин в інтернеті
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz