Скільки коштує сесія? (стаття)
|
|
Ksuxa | Дата: Середа, 19.10.2011, 10:46 | Повідомлення # 16 |
Рядовий
Група: Користувачі
Репутація: 0
Статус: Offline
| Особисто я не знаю скільки коштує сесія, я ще через це не проходила. Я студентка першого курсу і сподіваюсь, що здам сесію сама.
|
|
| |
Гойя | Дата: Середа, 19.10.2011, 21:43 | Повідомлення # 17 |
Сержант
| СвітланкА, не слухай дурнів, моя сестра на третьому курсі і нікому ще не платила за сесію.
Я знаю, що я нічого не знаю, але ж уроки вчити так не хочеться...
|
|
| |
maxi | Дата: Четвер, 20.10.2011, 19:15 | Повідомлення # 18 |
Рядовий
| Дійсно платити чи не платити це справа кожного. Однак деколи ситуація, наприклад дял післядипломників не дає жодного виходу, оскільки всі прийшли одержати вже не перший документ про освіту, і платять щоб списати на екзамені легко було. Ціни, однако, у вас дуже великі за екзамени, хоча звичайно в цьому Я малообізнаний. З іншого юоку, цікаво у вас сказано, якщо вперше схоплять, то попередження, а "вже за другий"--звільнення з роботи. Це де так написано, особливо якщо врахувати кодекс про найбільш строгу відповідальність. Чи ви маєте на увазі, що це така практика з виявлення даредавців, якщо інформація не виходить за межі самої навчальної установи,
|
|
| |
Один | Дата: П'ятниця, 21.10.2011, 21:31 | Повідомлення # 19 |
Майор
Репутація: 2
| Quote (maxi) З іншого юоку, цікаво у вас сказано, якщо вперше схоплять, то попередження, а "вже за другий"--звільнення з роботи. де це таке сказано?
|
|
| |
Nastya_777 | Дата: П'ятниця, 21.10.2011, 23:03 | Повідомлення # 20 |
Рядовий
| Щоб сесію здати власними знаннями потрібно довгенько побігати за викладачами, на мою думку...
|
|
| |
Журавка | Дата: Вівторок, 25.10.2011, 21:35 | Повідомлення # 21 |
Лейтенант
Репутація: 4