Мобільність студентів та викладачів
|
|
3392113562 | Дата: Середа, 22.04.2015, 22:31 | Повідомлення # 16 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
| http://osvita.ua/abroad/higher_school/articles/23788/, http://www.osvita.org.ua/articles/818.html, http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN21/13boavou.pdf Поряд з Італією та Францією, Німеччина належить до країнз найбільшою кількістю іноземних студентів із країн поза межами ЄС. У німецьких вищих школах навчаються більше шести тисяч випускників українських шкіл. Українців у німецьких університетах навіть більше, ніж французів або італійців, хоча для останніх бюрократичні перепони є мінімальними. Навіть тим українцям, яким вдалося вступити до одного з університетів Німеччини, повноцінно скористатися перевагами «освітньої мобільності» в Євросоюзі неможливо. У той самий час, як для німців поїхати на семестр-другий до інших країн ЄС – це норма, українцям податися кудись важко. Адже повторно доведеться проходити крізь «бюрократичне пекло».
|
|
| |
Sergiuz | Дата: П'ятниця, 24.04.2015, 12:49 | Повідомлення # 17 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Мобільність студентів, викладачів та іншого персоналу ніяк не призведе до«витоку розуму» з нашої країни, а зовсім навпакми. Загальна суть мобільності полягає в тому що студент чи викладач частково знаходиться в іншому ВНЗ. Тобто свій основний час вони все ж таки знаходяться в своєму рідному ВНЗ. А використовуючи Європейський досвід в навчанні в розвитку науки та технологій буде показувати лише позитивний наслідок такого обміну.http://eeas.europa.eu/delegations/ukraine/projects/youth/erasmus_mundus_uk.htm
|
|
| |
sergei05_92 | Дата: Середа, 06.05.2015, 13:51 | Повідомлення # 18 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
| Якщо керівництво держави створить належні умови для накопичення та реалізації творчого надбання, то студенти та спеціалісти після обміну іноземним опитом будуть вертатися назад до країни і небуде ніякого "витоку розуму"
|
|
| |