Понеділок, 26.06.2017
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Навчання » Кредитно-модульна система навчання » Впровадження ІКС в освіту
Впровадження ІКС в освіту
KapusteyДата: Четвер, 25.04.2013, 12:28 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
- молодь все менше читає книги та інші друковані видання;
- поява в українській мові великої кількості іноземних слів, що не зберігає чистоти мови, "забруднює" її;
- залежність від комп’ютера та від Інтернету, подібна залежності людини від наркотиків;
- не потрібно використовувати щось нове, якщо традиційний підхід дає позитивні результати;
- негативний вплив на здоров"я - постійне сидіння, неможливість
рухатись, випромінювання монітору на основі електронно-променевої трубки
(в більшості школах і вузах використовуються саме такі монітори),
псування зору від рідкокристалічного монітору;
- доступ дітей до негативних інформаційних джерел;
- втрачається вміння реального спілкування;
- люди стають з часом відлюдькуватими, тому що весь свій час проводять у системі "машина-людина";
- спілкування з незнайомими людьми в мережі Інтернет може призвести до негативних наслідків. Звісно, що тут представлені не всі заперечення, тому у вас є можливість
доповнити їх, а також оскаржити, якщо ви не погоджуєтесь з певним
твердженням.
 
Форум » Навчання » Кредитно-модульна система навчання » Впровадження ІКС в освіту
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2017
    Сайт управляється системою uCoz