Четвер, 19.12.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Урок- аукціон
СВІТЛОВІ ЯВИЩА

ЯВИЩА ВІДБИВАННЯ ТА ЗАЛОМЛЕННЯ СВІТЛА. ДЗЕРКАЛА.

Урок – аукціон у 7 класі

Мета: Сформувати в учнів уміння аналізувати фізичні явища, процеси; розвивати логічне мислення, виробити знання, уміння і навички з теми; показати учням практичне застосування знань, одержаних на уроці фізики з даної теми; розвивати творчі здібності учнів та їх ініціативу, вміння правильно висловлювати власну думку; виховувати в учнів зацікавленість предметом.

ТИП УРОКУ: урок закріплення та застосування знань, вмінь та навичок.

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: урок – аукціон.

ПЛАН УРОКУ

1. Вступне слово вчителя
2. Завдання: « Складіть зі складів слово».
3. Завдання: « Тематичні терміни».
4. «Калейдоскоп»
5. «Чи знаєте ви прилад»
6. Проведення аукціону.

На дошці
Набув знань – пристосуй до діла,
Знання без діла – тяжка ноша.
Жодний наставник не повинен забувати, що його найголовніший обов’язок полягає у привчанні вихованців до розумової праці і що цей обов’язок важливіший, ніж передача свого предмета.
К.Д. Ушинський.

ХІД УРОКУ

ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Учитель. Щоб повторити тему - проведемо аукціон. Викупити питання може кожна команда. Я ставлю запитання, починаємо торги. Команда, який купив право відповіді і дав правильну відповідь, одержує ціну питання в грошових одиницях від 3 до 5 ( Грошовими одиницями слугують різнокольорові паперові кружечки.) Якщо команда купила питання, але дала неправильну відповідь, з неї знімається вартість питання.
Отже, для того щоб кожен з вас мав свій стартовий капітал, ми проведемо розминку. На кожне із завдань розминки вам дається 5 хвилин. Хто найбільше ( за обсягом) виконає завдань, той одержує 5 грошових одиниць.

1. СКЛАДІТЬ ЗІ СКЛАДІВ СЛОВА, ЯКІ Б ОЗНАЧАЛИ ВІЗИЧНІ ТЕРМІНИ.

Об ма гу д

Про шви лю ва

Га мінь на сти

Кість мен са єм
Си сві то дз оп

Т пл. ло лю ф о

Фо ка кус ти ла

Ер мет оща рія ка

( Об’єм, швидкість, маса, густина, промінь, люмен, вага)
( Сила, фотометрія, світло, площа, дзеркало, оптика, фокус)

2. ТЕМАТИЧНІ ТЕРМІНИ

Команди повинні записати якнайбільше термінів, що стосуються даної теми.

3. КАЛЕЙДОСКОП

Назвати на кожну букву слова « Оптика»:
1 варіант: ……….. фізичні терміни.
2 варіант: ………..фізичні тіла.

4.Чи знаєте ви прилад?

На столі у вчителя виставлені прилади, з якими учні знайомилися в ході вивчення теми. Кожна команда повинна назвати дані прилади.
(Опукле дзеркало, вгнуте дзеркало, призма, лінза, оптичний круг, спектроскоп.)

Проведення аукціону
ЛОТ 1

Складіть слова, що не змінюють свого вигляду внаслідок відбивання ( АННА, ПОТОП)

ЛОТ 2

Тіні від телеграфних стовпів вранці та ввечері подовжуються. Чи змінюється протягом дня довжина тіні від проводів?

ЛОТ 3 ( Експериментальна задача )

Візьміть кожен плоске дзеркало, поставте на стіл навпроти себе і заплющте, наприклад праве око. Після цього наклейте на дзеркало невеличкий папірець так, щоб закрите око не було видно. Потім, не рухаючи папірця і не змінюючи положення голови, заплющте ліве око, а праве відкрийте. При цьому ви знову не побачите заплющеного ока. Чому так відбувається? ( Коли заплющене праве око, то ми бачимо по променю зору папірець, який закриває відбиток правого ока. Коли ми заплющуємо ліве око і відкриваємо праве, о папірець перешкоджає проходженню променя зору, закриває відбиток у дзеркалі лівого ока.)

Лот 4

Скільки законів відбивання є та сформулювати їх.

Лот 5

Яке відбивання світла називають дзеркальним?

Лот 6

У якому випадку зображення називають уявним?

Лот 7

У щеняти перед дзеркалом підняте праве вухо. Яке вухо підняте у щеняти в дзеркалі?

Лот 8

Який кут називають кутом заломлення?

Лот 9

Який кут називають кутом падіння?

Лот 10

Що називають освітленістю. У яких одинцях вона вимірюється?

Лот 11

Що називається світловим потоком?

Лот 12

Які пристрої називаються приймачами світла?

Закінчення уроку

Підбиття підсумків аукціону. Оголошення набраних балів. Виставлення оцінок.

Категорія: Розробки уроків | Добавил: Sorry (01.03.2010) | Автор: Хоменко О.В. - 32 група ФМФ
Переглядів: 5768 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz