Тема: СВЯТО 8 БЕРЕЗНЯ План 1. Святкова частина. 2. Конкурсна програма. 3. Святкова дискотека. 4. Підсумки свята. Мета:[color=red]привітати прекрасну половинку людства із прекрасним святом весни, подарувати їм приємні віршовані рядки та подарунки. Провести розважальні конкурси, щоб подарувати дітям хороший настрій. Домогтися того, щоб у дітей були пов'язані тільки хороші спогади із святом 8 березня. І. Святкова частина Учитель.Доброго дня, дорогі діти! Ми запросили вас сьогодні на свято, щоб привітати із найніжнішим, найсвітлішим, найкращим серед усіх свят – Міжнародним жіночим днем. Саме в цей день, чудовий , весняний, людство вшановує жінку: жінку – кохану, жінку – господиню, жінку – трудівницю, жінку – берегиню життя на Землі. 1-ший ведучий (Грушка Володимир) Ми раді вас вітати на весняному святі, На сцені веселі в Новоободівській оселі 2-гий ведучий (Мельник Микола) Життя тут веселе, життя тут прикольне. Життя романтичне і трішки незвичне. 1-ший ведучий (Грушка Володимир) Земля зітхає ледве чутно І прокидається від сну, І березень дарує чудо, Розпочинаючи весну. 2-гий ведучий (Мельник Микола) Це чудо в усмішках чарівних, У морі квітів навкруги. Ми вас вітаємо чарівні, Найкращі, милі, дорогі. 1-ший ведучий (Грушка Володимир) Зі святом, рідні, шановні, дорогі!Нехай весна зажди буде у вашому серці, за будь-якої погоди та при будь-якому настрої, а настрій нехай забезпечують ті, хто поряд, хто любить вас і кого любите ви. 2-гий ведучий (Мельник Микола) Вітаємо вас зі святом, Нехай життя буде багатим. На здоров’я і на силу, І на доленьку щасливу. 1-ший ведучий (Грушка Володимир) А тепер шановні наші, найтендітніші, найпрекрасніші дівчатка, ми хочемо подарувати вам вірші, які написали саме для вас. Ось послухайте і здогадуйтесь про кого із вас написані ці вірші. 1-ший учень (Грушка Володимир) Є у класі чарівна, дуже гарна, говірка, Як та квітка чарівна. За першою партою сидить Й ні на кого косо не глядить. ЇЇ Лілічкою називають І у класі дуже поважають. 1-гий учень (Мельник Микола) А Валюша у нас – Учениця – просто клас! Чесна, добра і завзята До всіх справ в нас заповзята. 2-гий учень (Харковенко Артем) Йдемо далі, дітлахи, Ми ж багаті на дівки Серед них є ще одна – Вона ніжна, тиха Має ніжну душу І ніколи в класі тишу не порушить. Як здогадались –це вона, Жмурко Аліночка. 4-тий учень (Кобильченко Олександр) А Шанікова Наталя Любить танці і забави, Та найбільше серед всіх – Навчання і веселий сміх. 5-тий учень (Дядюнь Микола) Стан спортивний, Голос сильний, Погляд сміливий і палкий, Так тим поглядом проймає, Мов у душу заглядає. Як здогадалась – Це вона – Малюта Наталочка. 1-ший учень (Грушка Володимир) Учениця є у класі одна І рухлива, й говірка З усіма справу має вона. Дасть усім відсіч безперечно вона… Що про неї ще сказати – ЇЇ просто Настя звати. 2-гий учень (Мельник Микола) Є у класі чарівна – Вона навчається у п’ятому А. Всі завдання виконає, І списати дозволяє. ЇЇ ім’я «мудрість» означає, Своє прізвище - Мостовик прославляє. 1-ший учень (Грушка Володимир) Наша Віка тихо на уроках не сидить На зауваження вчителів ще й не мовчить Круть-верть, туди й сюди На всі сторони хоч куди! Й інколи у класі верхи здіймає. Але вірим ми у те, Що припинить вона це все Стане ніжна й чарівна, І дуже ввічлива вона. 3-тій учень (Харковенко Артем) І граційна, і моторна Є в нас дівчина прикольна Вона Яною в нас зоветься – Хто покличе – обізветься, Куму треба допоможе, Бо відмовити не зможе (Липовецька) 5-тий учень (Дядюнь Микола) Наша Маша чарівна – Дуже спокійна вона. Однокласників не ображає Свою сестричку полюбляє. 4-тий учень (Кобильченко Олександр) Є дівчина в нас одна, Ніби зірочка ясна Вона Ангелінкою зоветься. А ще має добре серце – Веселенька й романтична, Дуже кльова й симпатична. 5-тий учень (Дядюнь Микола) Наша Яночка хитренька, Дуже мила, чепурненька. До навчання без охоти береться вона, Бо вчитись лінується щодня. 2-гий ведучий (Мельник Микола) А зараз Шановні гості та малі дівчатка ми запрошуємо вас до святкового столу. ІІ. Конкурсна програма 1-ший конкурс. У конкурсі бере участь дві пари. Кожні парі дається пляшечка із водою, на яку натягнена постушка. Перемагає та пара, яка першою вип’є воду. 2-гий конкурс.(танцювальний) У конкурсі беруть участь дві пари. Кожній парі учитель по черзі тихенько каже із чим вони уявно будуть танцювати. Після чого пари по черзі танцюють,а інші учні вгадують із чим вони танцюють. Перемагає та пара, яка краще танцює та уявний предмет якої учні відгадали швидше. Учитель. А зараз наші прекрасні дівчатка, ми подивимось пародію на кліп Ані Лорак «С первай улыбки, с первого взгляда», який підготували вам наші хлопчики. 3-тій конкурс.У конкурсі беруть участь дві пари. Хлопчики із пари присідають, спираючись спиною до стіни, потім їм на руки сідають дівчатка. Перемагає той, хто довше протримає дівчинку на руках. 4-тий конкурс.У конкурсі бере участь весь клас. Учитель ділить учнів на дві команди. Кожна команда має заспівати пісню «Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела». Перша команда голосом маленьких дітей та голосом солдатів, а друга – голосом стареньких бабусів та голосом індійців. Перемагає та команда, яка краще заспіває пісню різними голосами. 5-тий конкурс. Учні будучи поділенні на команди мають придумати свої розшифровки таких абревіатур: ВВП, ЗОШ та США і ВНП. Перемагає та команда, яка придумає більш цікаві розшифровки. ІІІ. Святкова дискотека. Учитель.А зараз ми запрошуємо вас усіх до танців, які відбудуться у нашому класі. IV. Підсумки свята. Ну що ж діти можна сказати, що наше свято пройшло досить добре. Ми привітали наших дівчаток із чудовим святом весни, подарували їм приємні слова та подарунки. Провели розважальні конкурси, які подарували вам хороший настрій. Сподіваюсь, що свято 8 березня завжди буде дарувати вам приємні спогади.
Джерело: http://Позакласний час./Головний редактор Галина Давидова |