Тема: Що?Де?Коли? Мета: перевірити та закріпити знання учнів з пройдених тем, розвивати логічне мислення, інтерес до математики. Форма проведення: класна година. Місце проведення: класна кімната. Тривалість: 45 хвилин. Обладнання: підготовлені картки з питаннями, накреслена на дошці таблиця результатів. Хід роботи: Ведуча: Доброго дня, сьогодні ми зібралися, щоб позмагатися у грі «Що? Де? Коли?» та з’ясувати, яка із команд (дві команди по 3чол. – «Веселі» та «Кмітливі») краще знає математику. То ж розпочнемо нашу гру. І тур У першому турі кожній з команд буде задано по 3 питання (кожне питання 1 бал) від героїв серіалів Нового каналу. 1. Питання від Галини Сергіївни Васніцової (т\с «Татусеві дочки): Що таке натуральне число? 2. Питання від Костянтина Вороніна (т\с «Вороніни»): Що таке відрізок? 3. Питання від молодшого сержанта Макарова (т\с «Кадети»): Чому дорівнює прямий кут? 4. Питання від Світлани Букіної (т\с «Щасливі разом»): Як додати звичайні дроби з однакоми знаменниками? 5. Питання від Смішариків (м\ф «Смішарики): Яка сновна одиниця вимірювання довжини? 6.Питання від Карлі (т\с «АйКарлі»): Що таке многокутник? Підбивання підсумків І туру. ІІ тур У другому турі будуть змагатися капітани команд. Кожному з капітанів буде дано по два вирази (записані на дошці), хто перший правильно розв’яже задання отримає для своєї команди ще 5 балів. І капітан ІІ капітан 25 * 12 = 300 16 * 16 = 256 8/10 > 1/5 5/8 < 3/4 Перевірка розв’язаних прикладів, оголошення результатів ІІ туру. ІІІ тур У третьому турі кожній з команд дається одна цікава задача. В якої з команд першої вийде правильна відповідь та й отримує 12 балів. І команда Кенгуру купив три сорти шоколадок: великі, середні, і малі. Одна велика шоколадка коштує 4 гривні, одна середня шоколадка коштує 2 гривні, малі шоколадки по одній гривні. З а16 гривні Кенгуру купив 10 шоколадок. Скільки великих шоколадок купив Кенгуру? Відповідь: 1 велику, 3 середні, 6 маленькі. ІІ команда На високому банановому дереві сидить мавпочка Чі-Чі рахує банани, але це їй ніяк не вдається. Коли вона починає рахувати трійками, то два банана залишається не порахованими, а коли п'ятірками, то залишається 4 банани зайвими. Яка найбільша кількість бананів була на дереві, якщо мавпочка вміє рахувати тільки до 20? Відповідь: 59 банани. Підбиття підсумків ІІІ туру, підраховування загальної кількості балів за всю гру та визначення команди-переможця. Нагородження переможців грамотою.
|