Виховна година на тему: Цікава математика Мета: Розвити у дітей логіку мислення, вміння вирішувати задачі нестандартно! Ведучий: Що дала математика людям? Навіщо її вивчати? Давайте поговоримо про це... Вона виникла ще в давні часи із практичних потреб людей. Вона як поезія як музика була визвана до життя духовними потребами... тягою до знань. I. Ведучий: Діти діляться на 2 (дві) групи. Проведемо змагання. Задача №1 Батько залишив своїм синам табун коней. Старший син отримав 1 коня 1/7 частину всіх останніх,2ий - 2 коня 1/7всіх останніх,3ій – 3 коня 1/7 всіх останніх, 4ій – 4 коня 1/7 всіх останніх. Таким чином табун був розділений. Скільки у батька було синів? Скільки коней у табуні? (синів-6,коней-36). II. Ведучий: Визначимо відстань. Задача №2 Відпливши від берега круглого озера, човен поплив на північ 30 км. Діставшись до берега,потім він повернув на схід і пройшов,незмінним курсом,ще 40 км до наступної зустрічі з берегом. Який діаметр має озеро? (50 км) III. Ведучий: Задоволимо екологів. Задача №3 Лісоруби хочуть вирубити частину лісу. Екологи проти. Лісоруби кажуть,рубатимуть тільки сосну і залишать 98%, а зараз 99%. Яку частину лісу вони вирубають? (1/2 частину лісу; 100 дерев: 99 сосен і 1 дуб,лісоруби зрубали 50 сосен і залишилось 49 сосен і 1 дуб,отож 98%) IV. Ведучий: Визначимо час. Задача №4 Який зараз час,якщо до кінця доби залишилось 4/5 того,що вже пройшло від початку? (1,1/3 часу) V. Ведучий: Складемо докупи курей і корів. Задача №5 У Кості Хлюпкіна була ферма. Там були корови і кури. Одного разу Костя годував їх. Він підрахував 12 голів і 34 ноги. Скільки в нього було корів і курей? (5 корів,7 курей) Підсумок: зарахування балів набранних групами. Презентуються переможці.
|