Четвер, 28.03.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Інтерактивні методи навчання. Нестандартний урок
Інтерактивні методи навчання
Нестандартний урок. 8 клас
Дата проведення уроку: № уроку за планом:
Урок – гра «Сходження на вершину знань».
Тема: Текстовий редактор.
Мета: Використавши прийом «Зараження», організувавши роботу на азарті та створивши позитивний мікроклімат в класі, перевірити і оцінити теоретичні знання учнів по темі «Текстовий редактор»; виховувати прагнення до оволодіння знаннями і навичками роботи у текстовому редакторі; заохочувати дітей до роботи в групах (командах); застосувавши механізм «Цінування», виявлення вчителем свого ставлення до успіхів учнів, радості з приводу їх позитивних результатів у навчанні, цим показати дітям, що навчання, якщо і складний процес, зате цікавий і захоплюючий.

Тип уроку: Контрольно – перевірочний.

Організація уроку: На дошці зроблено такі записи:
Тема уроку: Тематична атестація по темі: «Текстовий редактор»
Урок – гра «Сходинки на вершину знань» (зображена схема, див. додаток)

Хід уроку
І. Організаційний етап.
Привітання, фіксація відсутніх, перевірка підготовки учнів до уроку.
ІІ. Вступне слово вчителя.
Діти, ми з вами на протязі 13 уроків вивчали текстовий редактор Microsoft Office Word. Вами було виконано такі практичні роботи:
1. Набір тексту з клавіатури.
2. Редагування і форматування тексту.
3. Робота з тренажером редагування тексту.
4. Побудова простих і складних таблиць у текстовому редакторі.
5. Побудова простих і складних кросвордів у текстовому редакторі.
6. Робота у графічному і текстовому редакторі одночасно, тобто, вставляння малюнка, виконаного в графічному редакторі, у текст.
7. Робота з об’єктом WordArt.
І, звичайно ж, вами був засвоєний теоретичний матеріал.
Ваші вміння були оцінені на практичних заняттях. Сьогодні прийшов час перевірити і оцінити ваші теоретичні знання.
ІІІ. Пояснення умов гри.
Пропоную це зробити у вигляді гри, яка буде називатися «Сходження на вершину знань». Зараз я поясню правила гри.
На дошці ви бачите дві «вершини знань». Сходинки до цих вершин я «будувала» на кожному уроці, ділившись з вами своїми знаннями і вміннями.
Ваше сьогоднішнє завдання – пройти по готових сходинках до вершини. Для цього клас ділиться на дві команди (за списком).
Першу команду назвемо «Курсори», а другу – «Об’єкти». Один член команди виходить до дошки і записує прізвища своїх напарників. (По обидві сторони дошки).
Почергово учні з різних команд будуть кидати шестигранний кубик з цифрами і тягнути аркуші із запитаннями (перевернуті донизу текстом), та давати відповіді на отримане питання. В разі правильної відповіді команда піднімається до вершини на стільки сходинок, яке число випало на кубику. Якщо відповідь неправильна або відсутня – команда опускається в прірву на стільки сходинок, яке число випало на кубику.
Листочок з питанням, на яке дали правильну відповідь відкладається в сторону, а з питанням, на яке не відповіли, знову повертається у гру. Хтось інший зможе на нього відповісти.
Відповідь або зараховується або ні.
Я буду на дошці проти прізвища кожного учня відмічати правильні і неправильні відповіді. В кінці гри по набраних вами балам буде зроблено оцінювання по даній темі.
Запитання є складніші і простіші. Але це ж гра. Тому як і в кожній грі має місце щаслива випадковість, удача, везучість і т.п. Тож, у добру путь!

ІV. Гра.
(Відбувається чітко за вказаними правилами)
Питання, що містяться на листочках:
1. Що таке курсор? Його призначення у текстовому редакторі (далі т.р.).
2. Що таке об’єкт в текстовому редакторі?
3. Назвіть структуру вікна т.р.
4. Які кнопки містяться на стандартній панелі?
5. Які кнопки містяться на панелі форматування?
6. Які кнопки містяться на панелі малювання?
7. Яку інформацію несе рядок стану?
8. Що містить панель задач?
9. Назвіть послідовність дій при створення простої таблиці.
10. Назвіть послідовність дій при створення складної таблиці.
11. Назвіть послідовність дій при побудові кросворду.
12. Назвіть послідовність дій при вставленні малюнка в текст.
13. Назвіть послідовність дій при використанні об’єкта WordArt.
14. Де знаходиться кнопка «міжрядковий інтервал»?
15. Де знаходиться кнопка «об’єкт WordArt».
16. Назвіть основні ознаки некваліфікованого набору тексту.
17. Для чого потрібна горизонтальна і вертикальна лінійки?
18. Для чого потрібна горизонтальна і вертикальна смуги прокручування?
19. Що таке вікно?
20. Що таке діалогове вікно?
21. Назвіть «гарячі» клавіші.
22. Яку комбінацію клавіш потрібно натиснути, щоб виділити весь текст?
23. Як змінити розмір комірки?
24. Як ввести текст в комірку?
25. Як утворюються комірки?
26. З чого складається таблиця?
27. Як обвести жирною лінією контури кросворда?
28. Як позбутися непотрібних комірок при побудові кросворда?
29. Де міститься текстовий редактор?
30. Що таке Microsoft Office Word?
31. Для чого потрібен Word?
32. Що можна робити в текстовому редакторі?
33. Назвіть відомі вам текстові редактори.
34. Що таке Маша? Її роль при роботі в т.р.
35. Що теку клавіатура? Її роль при роботі в т.р.
36. Що таке монітор? Його роль при роботі в текстовому редакторі.
37. Що таке принтер? Його роль при роботі в текстовому редакторі.
38. Що таке сканер? Його роль при роботі в текстовому редакторі.
39. Що потрібно зробити, щоб текст набрати з абзацом 1 см?
40. Як виставити міжрядковий інтервал 1,5 пункти?
41. Як виставити розмір шрифту 12,5.
42. Як об’єднати комірки в таблиці?
43. Як добавити ще один рядок в таблицю?
44. Як добавити ще один стовпчик в таблицю?
45. Як побачити на екрані всю сторінку?
46. Як відкрити новий текстовий документ?
47. Як зберегти документ?
48. Які дії треба виконати для зміни мови клавіатури?
49. Як ввімкнути комп’ютер?
50. Як вимкнути комп’ютер?
51. Як надрукувати велику літеру?
52. Як змінити колір букв?
53. Які дії потрібно виконати, щоб виділити іншим кольором комірки у кросворді, що містять ключове слово?
54. Як змінити розмір шрифту?
55. Як перейти на слідуючу чисту сторінку?
56. Як надрукований текст розмістити у двох колонках?

V. Кінець гри. Оголошення результатів оцінювання кожного учня.

VІ. Підсумок уроку.
(Діалог з учнями. Чи сподобався їм такий спосіб оцінювання знань? Нехай висловлять свої думки.)
Обидві команди рухалися до вершини знань і досягли певних результатів. Переможцями стали всі, хто рухався по сходинках. Я дуже рада, що пройдений матеріал по темі «Текстовий редактор» залишився у вашій пам’яті і ви зможете, при потребі, ним користуватися на протязі всього життя. У старших класах ми ще будемо повертатися до цієї теми і виконувати складніші завдання у Wordі.

Категорія: Творчі роботи вчителів-практиків | Добавил: 1109 (29.04.2009) | Автор: Зубрицька Галина Михайлівна
Переглядів: 10760 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.6/16 |
Всього коментарів: 1
1 Наташа  
0
А де додаток?

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz