Тема 5. Організація студентського самоврядування у вищому навчальному закладі
Мета: розкрити роль та значення студентського самоврядування в організації навчально-пізнавального процесу у вищій школі, ефективні шляхи адаптації у вузі, ознайомити з основними напрямами роботи студентського самоврядування. План
І. Розкрити теоретичні питання: 1. Адаптація студентів у вузі. 2. Структура студентського самоврядування. 3. Основні напрямки роботи студентського самоврядування. 4. Роль та значення студентського самоврядування в організації навчально-виховного процесу у вищій школі.
ІІ. Практичне завдання:
Порівняти виховну систему школи від виховної системи у вузі. Внести пропозиції з вдосконалення виховної системи вузу, в якому навчаєтеся. Рекомендована література:
1. Введение в педагогическую деятельность: Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений / А.С.Роботова, Т.В.Леонтьева, И.Г.Шапошникова и др. – М.: Академия, 2000. – 208 с. 2. Елканов С.Б. Профессиональное самовоспитание учителя: Книга для учителя. – М.: Просвещение, 1986. –143 с. 3. Концепція педагогічної освіти України. – К.: Либідь, 1991. – 28 с. 4. Концепція національного виховання студентської молоді. /Додаток до рішення колегії МОН від 25 червня 2009 року http://www.mon.gov.ua/main.php?query=newstmp/2009_1/13_07/ 5. Мороз О.Г. Професійна адаптація молодого вчителя: Навчальний посібник. – К., 1980. – 95 с. 6. Положення про державний вищий навчальний заклад. Затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 5 вересня 1996 року №1074 7. Типове положення про студентське самоврядування у вищих навчальних закладах.: К. - 2007 р. 8. Щербакова K.I. Вступ до спеціальності. -К., 1990.
|