Тема 4. Основні напрямки формування готовності майбутнього педагога до здійснення педагогічної діяльності.
Мета: розкрити основні види готовності педагога до здійснення навчальної і виховної діяльності та педагогічного спілкування з вихованцями, показати роль академічної групи в становленні майбутнього учителя. План
І. Розкрити теоретичні питання:
1. Характеристика основних видів готовності до здійснення педагогічної діяльності. 2. Роль та значення академічної групи у становленні майбутнього педагога. 3. Функції куратора академічної групи.
4. Форми та методи поза аудиторної роботи зі студентами. ІІ. Практичне завдання:
Навести приклади та проаналізувати педагогічні ситуації, в яких найбільш яскраво проявляється готовність учителя до здійснення навчальної діяльності, виховної діяльності та педагогічного спілкування. Рекомендована література:
1. Абдуллина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. – М.: Педагогика, 1984. – 208 с. 2. Антонова Л.Г. Педагогический дневник и личность учителя. – М.: Флинта. Наука, 1998. – 88 с. 3. Бакнолл К. Как учиться в университете. Практическое руководство по курсу академического образования. – Челябинск: Урал ЛТД, 1999. – 232 с. 4. Белухин Д.П. Учитель – от любви до ненависти (Техника профессионального поведения). – М.: Народное образование, 1999. – 144 с. 5. Березовин Н.А. Проблемы педагогического общения. – Минск, 1989. 6. Борисова С.Г. Молодой учитель: труд, быт, творчество. – М., 1983. 7. Болсун С. Модель ідеального вчителя // Рідна шк. – 1999. ‑ № 2. – С. 55-59. 8. Щербакова K.I. Вступ до спеціальності. -К., 1990.
|