Зміст роботи
1. Ознайомлення з основними напрямками роботи загальноосвітньої школи та умовами роботи школи. Бесіда з директором школи та організатором позакласної і позашкільної роботи. Бесіда з класним керівником та вивчення системи планування класного керівника. Вивчення санітарно-гігієнічних умов школи з допомогою лікаря (оцінка режиму роботи, умов трудового навчання та фізичного виховання, режиму харчування, стану здоров’я учнів та ін.). 2. Ознайомлення зі змістом, формами, методами роботи шкільних громадських організацій та самоврядуванням. Бесіди з керівниками цих організацій. Вивчення планів і мети їх роботи. Відвідування уроків. Відвідування заходів, які проводять шкільні громадські організації. 3. Вивчення системи роботи кабінетів фахових дисциплін. Бесіда з завідувачем кабінету. Ознайомлення з програмами та планами роботи. Відвідування уроків. Ознайомлення з навчально-матеріальною базою. 4. Вивчення системи роботи класного керівника та методики організації різних нарямів виховної діяльності (морального, екологічного виховання тощо). Ознайомлення з документацією та формами роботи класного керівника. Допомога в організації та проведенні позакласних, позашкільних заходів. Проведення залікового заходу. Знайомство з роботою батьківського комітету. Знайомство з батьками учнів. Анкетування, бесіди, тестування учнів. Перевірка щоденників та зошитів. 5. Ознайомлення з формами здійснення різних видів виховної діяльності та допомога класному керівнику в їх проведенні. Відвідування шкільних меморіальних куточків, музею, картинної галереї тощо. Проведення бесід за індивідуальним планом класного керівника. 6. Проведення мікродослідження з педагогіки відповідно до тематики дослідницьких завдань.
|