ТЕМАТИКА дослідницьких завдань з педагогіки для студентів ІІ курсу:
1. Проаналізувати, на прикладі одного з учителів, як враховуються вікові особливості учнів у навчанні та вихованні. 2. Показати вирішальну роль виховання у формуванні особистості. 3. Дослідити основні фактори розвитку особистості. 4. Прослідкувати взаємозв’язок розвитку і виховання. 5. Диференціація навчання в школі. 6. Дати аналіз змісту в національній школі. 7. Проаналізувати позакласну і позашкільну підготовку по спеціальності. 8. Дати аналіз використання міжпредметних зв’язків на уроках фізики і математики. 9. Охарактеризувати зміст і форми методичної роботи учителя фізики, математики. 10. Дати аналіз нестандартного уроку з фізики чи математики. 11. Проаналізувати здійснення принципу зв’язку навчання з життям і практикою на уроках фізики і математики. 12. Описати ефективні прийоми навчання на уроках фізики і математики. 13. Вивчити шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів в процесі навчання. 14. Охарактеризуйте розвиваючу функцію навчання на основі фактів з уроків фізики, математики. 15. Охарактеризуйте виховну функцію навчання на основі фактів з уроків фізики чи математики. 16. Дослідити мотиви навчання учнів загальноосвітньої школи. 17. Дайте характеристику стимулювання пізнавальних інтересів учнів у навчальному процесі. 18. Використання частково-пошукового методу на уроках фізики, математики. 19. Аналіз діяльності вчителя фізики, математики по використанню дослідницького методу навчання. 20. Вивчити методику роботи учителя по організації самостійної роботи учнів. 21. Використання проблемного методу навчання на уроках. 22. Дослідити профілактику негативних звичок у школярів. 23. Шляхи та методи дотримання свідомої дисципліни на уроках. 24. Дослідити проблему духовності у навчально-виховному процесі закладі. 25. Вивчити шляхи та методи здійснення правового виховання учнів. 26. Вивчити та проаналізувати критерії оцінки ЗУН школярів. 27. Вивчити досвід роботи школи по вихованню навичок культури поведінки. 28. Вивчити досвід роботи школи по екологічному вихованню учнів. 29. Дослідити як впроваджується ППД в систему роботи школи. 30. Дослідити дотримання вимог до перевірки та оцінки успішності учнів. 31. Вивчити досвід роботи школи по здійсненню учнівського самоврядування. 32. Дослідити причини неуспішності учнів та вивчити шляхи її подолання. 33. Вивчити досвід роботи одного з учителів по застосуванню методів стимулювання навчально-пізнавальної діяльності. 34. Проаналізувати стан матеріально-технічної бази школи. 35. Вивчити роль засобів навчання в педагогічному процесі. 36. Дати аналіз застосуванням методів сугестії у вихованні учнів. 37. Дати аналіз організації в школі суспільно корисної, продуктивної праці. 38. Вивчити ставлення учнів класу до громадської роботи. 39. Дослідити причини різного ставлення учнів до різних уроків. 40. Вивчити актив класу, його роль у колективі. 41. Дати аналіз стосунків між членами колективу класу. 42. Дати аналіз роботи класного керівника з батьками. 43. Проаналізувати участь учнів класу у позашкільній та позакласній роботі. 44. Дати аналіз здійснення індивідуальної роботи з учнями. 45. Проаналізувати здійснення учителями фізики, (математики) диференційованого підходу до учнів. 46. Дослідити моральні цінності учнівської молоді. 47. Вивчити рівень готовності учнів до трудової діяльності. 48. Дослідити рівень економічної культури школярів. 49. Вивчити проблему формування почуття обов’язку та відповідальності. 50. Проаналізувати світоглядні позиції учнів класу. 51. Дослідити рівень естетичної культури школярів. 52. Вивчити використання засобів народної дидактики в процесі навчання. 53. Дослідити використання народно-педагогічних методів виховання 54. Дослідити форми і методи впровадження здорового способу життя у щоденний побут учнів. 55. Вивчити досвід роботи по профорієнтації учнів. 56. Дослідити проблеми родинного виховання дітей в сучасних умовах. 57. Дослідити шляхи формування в учнів національної свідомості. 58. Дослідити проблему виховання релігійної культури. 59. Дослідити вплив національної культури та народних традицій на духовний розвиток особистості. 60. Вивчити використання активних методів навчання на уроках фізики та математики. 61. Вивчити досвід роботи соціального педагога або шкільного психолога. 62. Вивчити діяльність дитячих громадських організацій. 63. Дослідити вплив засобів інформації на формування особистості. 64. Дослідити впровадження інформаційних технологій в навчальний процес. 65. Дослідити роботу методоб’єднань школи.
|