Семінарське заняття № 6. Тема: Організаційні форми навчально-пізнавальної діяльності учнів. Мета: засвоєння студентами поняття про загальні та спеціальні форми організації навчання, історію розвитку організаційних форм; усвідомлення особливостей та методики організації і проведення різних форм навчальної діяльності.
План:
1. Поняття про форми організації навчання: співвідношення між формами організації навчання і його методами. 2. Історичний розвиток організаційних форм навчальної роботи. 3. Загальні форми організації навчання: індивідуальна, парна, групова та фронтальна. 4. Особливості методики організації та проведення екскурсій, факультативів, семінарів, практикумів, гуртків, консультацій, домашньої навчальної роботи тощо.
Література:
1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. -К.: Либідь, 1998. 2. Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса. -М.: Педагогика, 1983. 3. Галузяк В.М., Сметанський М.І., Шахов В.І. Педагогіка. - Вінниця: Віноблдрук, 2001. 4. Дидактика средней школи / Под ред. Скаткина. - М.: Педагогика, 1982. 5. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні. /Педагогічні концепції. -Київ.: Школяр. 1997. 6. Концепція позашкільної освіти і виховання // Освіта, 1997. 3 березня. 7. Нісімчук О.С., Падалка О.С., Шпак О.Г. Сучасні педагогічні технології. -К.: Просвіта. 2000. 8. Онищук В.А. Типы, структура й методика урока в школе. М.: Педагогика, 1976. 9. Онищук В.А. Урок в современной школе. - М.: Педагогіка, 1986. 10. Підласий І.П. Як підготувати ефективний урок. -К.: Рад. школа, 1989. 11. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К., 2006. 12. Форми навчання в школі // 3 ред. Ю.І.Мальованого. -К.: Освіта, 1992. 13. Чередов И.М. Форми учебной работы в средней школе. -М.: Педагогика, 1988. 14. Яковлев Н.М., Сохор А.М. Методика и техника урока в школе. -М: Педагогіка, 1989.
|