Четвер, 19.12.2024
Педагогіка
Меню сайта
Категорії каталогу
Навчальна програма [1]
Презентації лекцій [21]
Питання для контролю і самоконтролю [24]
Тексти лекцій [1]
Організація самостійної та індивідуальної роботи [1]
Семінарські заняття [6]
Лабораторні заняття [6]
Підсумковий контроль [2]
Курсові роботи [3]
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Головна » Файли » Педагогіка » Семінарські заняття

Семінарське заняття №5
[ ] 31.01.2008, 18:31
Семінарське заняття № 5.

Тема: Предмет і основні категорії дидактики. Суть процесу навчання.
Мета: усвідомити суть процесу навчання, чітко зрозуміти різницю та діалектичну єдність викладання і учіння, уміти оперувати основними категоріями дидактики, засвоїти структуру процесу навчання.

План:

1. Загальна характеристика процесу навчання, основні категорії дидактики.
2. Методологічні та теоретичні основи процесу навчання. Наукове пізнання і пізнання в навчанні.
3. Рушійні сили процесу навчання, його функції.
4. Основні ланки процесу навчання, їх взаємозв'язок і характеристика.
5. Шляхи формування в школярів мотивів навчання, способи стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Тематика рефератів:

1. Виховуючий характер навчання в національній школі.
2. Шляхи і засоби розвиваючого навчання.
3. Індивідуальний підхід до учнів в процесі навчання.
4. Активізація пізнавальної діяльності учнів у навчальному процесі.
5. Формування пізнавальних інтересів та потреб у оволодінні знаннями.

Література:

1. Давыдов В.В. Проблеми развивающегося обучения. Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования. -М: Педагогика, 1985.
2. Дидактика современной школи. / Под ред. В.А.Онищука. - К.: Рад. школа, 1987.
3. Дьяченко В.К. Организационная структура учебного процесса и его развитие. -М.: Педагогика, 1989.
4. Закон України "Про освіту". // Освіта. - 1996. - 21 серпня.
5. Закон України «Про загальну середню освіту» //Освіта України. - 1999.-23 червня.
6. Лернер И.Я. Проблемное обучение. -М.: Педагогика, 1974.
7. Махмутов М.И. Организация проблемного обучения в школе. - М.: Педагогика, 1977.
8. Махмутов М.И. Проблемное обучение. -М.: Педагогика, 1974.
9. Нісімчук О.С., Падалка О.С., Шпак О.Г. Сучасні педагогічні технології. -К.: Просвіта. 2000.
10. Педагогика / Под ред. Харламова И.Ф. - М.Педагогика, 1990.
11. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К., 2006.
12. Харламов И.Ф. Как активизировать учение школьников. - Минск, 1975. 
var container = document.getElementById('nativeroll_video_cont'); if (container) { var parent = container.parentElement; if (parent) { const wrapper = document.createElement('div'); wrapper.classList.add('js-teasers-wrapper'); parent.insertBefore(wrapper, container.nextSibling); } }
Категорія: Семінарські заняття | Додав: admin
Переглядів: 2119 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz