1. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук 3.0. Основи національного виховання. - Умань, 1993.
2. Бех І.Д. Особистісно-орієнтоване виховання. - К.: ІЗМН, 1999.
3. Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації. - К.: ІЗМН, 1996.
4. Бондаревская Е.В. Ценностные основания личностно-ориентированного воспитания // Педагогика. - 1995. - №4. - С.29-36.
5. Боришевський М.И. Духовні цінності в становленні особистості громадянина //Педагогіка і психологія. - 1997. - №1. - С. 144-150.
6. Вопросы воспитания: системний подход. / Под ред. Л.И.Новиковой. - М.: Прогресс, 1981.
7. Державна національна програма «Освіта». - К.: Основа, 1993.
8. Коберник О.М. Теорія і методика психолого-педагогічного проектування виховного процесу в школі. - К.: Наук.світ, 2001.
9. Концепція національного виховання. // Освіта. - 1996. - 7 серпня.
10. Мартинюк І.В. Національне виховання: теорія і методологія. - К.: 1СДО, 1995.
11. Матюша I.К. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: ІСДО, 1995.
12. Новое педагогическое мышление. /Под ред. А.И.Петровского. - М.: Прогресс, 1989.
13. Стельмахович М.Г. Українська народна педагогіка. - К.: ІЗМН, 1997.
14. Струманський В.П. Виховна робота в національній школі. - К.: ІЗМН, 1997.
15.12. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К., 2006.