Субота, 20.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Категорії каталогу
Навчальна програма [1]
Презентації лекцій [21]
Питання для контролю і самоконтролю [24]
Тексти лекцій [1]
Організація самостійної та індивідуальної роботи [1]
Семінарські заняття [6]
Лабораторні заняття [6]
Підсумковий контроль [2]
Курсові роботи [3]
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Головна » Файли » Педагогіка » Питання для контролю і самоконтролю

Тема 5: Форми організації навчання. Урок як основна форма організації навчання
[ ] 30.09.2008, 21:21
Тема 5: Форми організації навчання. Урок як основна форма організації навчання

1. Що розуміють під формою навчання? Який взаємозв’язок існує між формами і методами навчання, засобами та прийомами?
2. Історичний розвиток організаційних форм навчання (дати їм коротку характеристику).
3. Які Ви знаєте сучасні форми організації навчання (стандартні і не стандартні, урочні, позаурочні)?
4. Що таке урок? Сформулюйте вимоги до уроку.
5. Типи уроків. Структура різних типів уроків.
6. Шляхи удосконалення уроку.
7. Підготовка учителя до уроку.


Категорія: Питання для контролю і самоконтролю | Додав: admin
Переглядів: 4039 | Загрузок: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 2
2 admin  
0
Дякую за практичне доповнення )))

1 fart  
0
Урок

Тема уроку: рух і взаємодія молекул.
Мета: сформувати уявлення учнів про рух і взаємодію молекул.
Основні поняття: протягування, відштовхування, сила.
Тип уроку: комбінований урок.

Структура уроку:
1.Організаційний урок.
2.Актуалізація опорних знань.
3.Вивчення нового матеріалу.
4.Узагальнення і систематизація знань.
5.Підбивання підсумків уроку.

Хід уроку:
1.Організаційний етап.
2.Актуалізація опорних знань:
- Дайте означення фізичному поняттю сила.
- Коли ми можемо сказати що тіла взаємодіють.
- Що таке молекула.

Вислухавши відповіді учнів вчитель пропонує учням демонстрацію досліду з свинцевими брусками.

Дослід
Мета: продемонструвати сили взаємодії молекул свинцю.
Обладнання: два свинцеві бруски, тягарець, підвіс.
Хід роботи:
1.Зробимо зрізи на кінцях брусків і з’єднаємо їх.
2.Підвісимо зєднані бруски за один кінець, а до другого підчепимо тягарець

Висновок: сила взаємодії між молекулами двох свинцевих брусків витримує вагу невеликого тягарця.


Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz