Практичне заняття №4
Тема: Оцінювання навчальної діяльності студента та моделі моніторингу якості освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Мета: навчитися розробляти шкалу оцінювання навчальної діяльності студента та моделі моніторингу якості освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу (на прикладі однієї із навчальних дисциплін).
План
1. Визначити форми поточного та підсумкового контролю засвоєння модуля так, щоб вони були об'єктивними (стандартизованими). 2. Розробити шкалу оцінювання навчальних досягнень студента з конкретної дисципліни. 3. Державна атестація студентів. 4. Нормування навчального навантаження студента і викладача. 5. Моніторинг якості освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
Література:
1. Вища освіта України і Болонський процес. //За загальною редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.Ф.Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д.Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин.- Київ-Тернопіль:"Богдан", 2004.-368с. 2. Деякі питання запровадження зовнішнього оцінювання та моніторингу яскості освіти. //Постанова Кабінету Міністрів від 25 серпня 2004 р № 1095 3. Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003 – 2004 рр.)/ За ред. В.Г. Кременя, авт. кол.: Степко М.Ф., Болюбаш Я. Я., Шинкарук В. Д., Грубінко В. В., Бабин І. І.. – Київ -Тернопіль: Вид-во ТДПУ, 2004. – 147 с. ( www.tspu.edu.ua). 4. Матеріали науково-практичного семінару „Кредитно-модульна система підготовки фахівців у контексті Болонської декларації”. Львів, 21-23 листопада 2003. - Львів: «Львівська політехніка». – 111 с. 5. www.mon.gov.ua/6. www.tspu.edu.ua/ресурси/кредитно-модульнасистема
|