Практичне заняття №3
Тема: Методика формування змістового модуля дисципліни та залікового кредиту. Мета: навчитися структурувати програму відповідної дисципліни на відносно самостійні за змістом та об'ємом модулі.
План
1. Проаналізувати кращі зразки програм, розроблених за вимогами кредитно-модульної системи організації навчання.
2. Структурувати програму вибраної дисципліни на модулі відносно самостійні за змістом та об'ємом навчального навантаження частини, які забезпечують: набір (акумуляцію) певної кількості кредитів і включають у себе виконання усіх видів навчальної діяльності, передбачених програмою. 3. Обговорити основні проблеми формування змістового модуля дисципліни та залікового кредиту. 4.Оформити і захистити звіт.
Література:
1. Вища освіта України і Болонський процес. //За загальною редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.Ф.Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д.Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин.- Київ-Тернопіль:"Богдан", 2004.-368с. 2. Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003 – 2004 рр.)/ За ред. В.Г. Кременя, авт. кол.: Степко М.Ф., Болюбаш Я. Я., Шинкарук В. Д., Грубінко В. В., Бабин І. І.. – Київ -Тернопіль: Вид-во ТДПУ, 2004. – 147 с. ( www.tspu.edu.ua). 3. Матеріали науково-практичного семінару „Кредитно-модульна система підготовки фахівців у контексті Болонської декларації”. Львів, 21-23 листопада 2003. - Львів: «Львівська політехніка». – 111 с. 4. www.mon.gov.ua/5. www.tspu.edu.ua/ресурси/кредитно-модульнасистема
|