Тема 6. Зміст, форми і методи самостійної діяльності студентів.
Мета: усвідомити роль та значення самостійної роботи для професійного становлення майбутнього вчителя, висвітлити різні форми самостійної роботи в процесі оволодіння знаннями, вміннями і навичками, розглянути основні форми позанавчальної самостійної діяльності студентів, формувати у студентів уміння розв'язувати педагогічні задачі.
План
І. Розкрити теоретичні питання:
1. Значення й організація самостійної роботи студентів. 2. Навчальний час студента. 3. Методика організації самостійної діяльності студентів. 4. Формування у студентів навичок самостійної роботи з літературними джерелами. 5. Позанавчальна самостійна діяльність студентів.
ІІ. Практичне завдання:
Проаналізуйте й оцініть рівень самостійної роботи студентів групи, в якій Ви навчаєтесь. Наведіть конкретні пропозиції щодо удосконалення самостійної роботи студентів. Складіть програму самовиховання та проаналізуйте її.
Рекомендована література:
1. Алексюк A.M. Педагогіка вищої освіти України. - Історія. Теорія. -К., 1998. 3. Выдрин В.М. Введение в специальность. - М., 1980. 4. Введение в специальность /Под ред. Л.И.Рувинского. - М., 1988. 5. Кічук Н.В. Формування творчої особистості вчителя. - К., 1991. 6. Пискунов М.У. Организация учебного труда студентов. - Минск, 1971. 7. Тутышкин Н.К. Основы самоуправления учебной деятельностью. - Казань, 1994. 8. Щербакова К.І. Вступ до спеціальності. - К., 1990.
|