Тема 1: Педагогічна професія і особистість вчителя.
Мета: з'ясувати основні категорії та поняття професійної діяльності вчителя, створити у студентів початкову позитивну установку на формування особистості вчителя, розвинути мотивацію до набуття вчительської професії; розкрити соціальну роль і функції вчителя, специфіку його діяльності, вимоги до нього з боку суспільства; формувати у студентів уміння розв'язувати педагогічні задачі.
План
І. Розкрити теоретичні питання:
1. Учитель у національній школі. 2. Характеристика педагогічної діяльності. 3. Права і обов'язки педагогічних працівників. 4. Педагогічні знання, уміння та їх формування.
ІІ. Практичне завдання:
Представити власний шлях становлення як майбутнього фахівця у вигляді короткої презентації (захоплення, інтереси, здобутки, мотиви вибору професії вчителя).
Рекомендована література:
1. Закон України "Про освіту" //Голос України. -1996., 26 червня. 2. Положення про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад//Освіта. -1993. - З вересня. 3. Макаренко А.С. Из лекций "Воспоминание о семье и школе": Хрестоматия по педагогике. -М., 19973. -С.21-22. 4. Сухомлинський В.О. Сто порад вчителю. - К., 1979. 5. Касьяненко М.Д. Педагогіка співробітництва. - К., 1993. - 4.1. 6. Слово про вчителя. - К., 1985. 7. Доповідь Міністра освіти і науки України Івана Вакарчука "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2008/2009 навчальному році та завдання на 2009/2010 навчальний рік" на підсумковій колегії МОН 26 серпня 2009 р.
8. http://www.mon.gov.ua/main.php?query=newstmp/2009_1/04_09_1/
|