Повну версію навчальної програми можна завантажити, натиснувши посилання "Завантажити з серверу"
Мета навчальної дисципліни "Вступ до педагогічної професії" спрямований на те, щоб допомогти першокурснику адаптуватися до навчання у вищому навчальному закладі, ознайомитися з особливостями вчительської професії, з професійними якостями вчителя. На вивчення даної навчальної дисципліни відводиться 1 кредит - 54 год., із них 8 год. лекційних, 14 год. - практичні та семінарські заняття, 16 год. - індивідуальні заняття і 16 год. відведено на самостійну роботу (таблиця 1).
Таблиця 1
Опис навчальної дисципліни „Вступ до педагогічної професії”
Курс І (підготовка бакалаврів) |
Напрям, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
Кількість кредитів,
відповідних ЕСТS: 1,5 |
Шифр та назва напряму:
0101. Педагогічна освіта |
Обов'язкова
Рік підготовки: 1. Семестр 1. |
Модулів: 2. ( змістові модулі + ІНДЗ) |
Шифр та назва спеціальності:
6.0101000 |
Лекції (теоретична підготовка): 8 год. |
Змістових модулів: 2. Загальна кількість год.: 54 год. |
Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика, математика. |
Семінари: 14 год. Самостійна робота: 16 год. |
Тижневих год.: 1 год. |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр |
Індивідуальна робота:
Кількість год.: 16 год. |
|
|
Вид контролю: залік |
Тематика
Змістовий модуль І. Загальні основи педагогічної діяльності. Тема 1. Основні засади розвитку вищої освіти України. Тема 2. Загальна характеристика педагогічної професії. Тема 3. Професійна діяльність і особистість педагога. Тема 4. Основні напрямки формування готовності майбутнього педагога до здійснення педагогічної діяльності. Тема 5. Організація студентського самоврядування у вищому навчальному закладі.
Змістовий модуль ІІ. Організація і процес підготовки майбутнього педагога. Тема 6. Вимоги галузевого стандарту вищої освіти до особистості і компетентності педагога. Тема 7. Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у вищій школі. Тема 8. Підготовка і професійне становлення педагога. Тема 9. Педагогічна культура майбутнього педагога. Тема 10. Зміст, форми і методи індивідуальної самостійної роботи.
|