ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА КУРСОВИХ РОБІТ З ПЕДАГОГІКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІІ КУРСУ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ Курсова робота обов’язково повинна відображати специфіку факультету: 1. Використання комп`ютерних технологій при вивченні математики (фізики) як засіб формування пізнавального інтересу учнів. 2. Екологічне виховання учнів на заняттях фізики/математики. 3. Естетичне виховання в умовах нової соціальної естетичної реальності в Україні. 4. Проблеми формування інформаційного середовища навчального закладу. 5. Модернізація системи навчання за допомогою комп’ютерних технологій. 6. Перспективи проблемного навчання. 7. Тьюторська форма навчання обдарованих учнів. 8. Формування пізнавального інтересу на уроках фізики (математики, інформатики, хімії). 9. Педагогічні умови і шляхи формування здорового способу життя школярів. 10. Вплив традицій на соціальне виховання особистості. 11. Формування гуманістичних цінностей школярів. 12. Шляхи формування національної свідомості школярів. 13. Вплив засобів масової інформації на духовний та інтелектуальний розвиток особистості. 14. Формування загальнолюдських моральних цінностей як основа духовного виховання. 15. Використання комп’ютерних технологій у пошуково-дослідній діяльності учнів. 16. Формування екологічної культури учнів на уроках фізики (математики, інформатики, хімії). 17. Формування естетичного смаку у старшокласників (підлітків). 18. Вплив молодіжної субкультури на формування підростаючого покоління. 19. Особливості виховної роботи з педагогічно занедбаними дітьми. 20. Сутність та функції педагогічних комунікацій. 21. Особливості та функції педагогічного спілкування. 22. Перспективи дистанційної освіти школярів. 23. Перспективи релігійного виховання школярів. 24. Використання народно-педагогічних методів у вихованні підростаючого покоління. 25. Особливості волонтерського руху в Україні. 26. Формування ціннісного ставлення особистості до природи. 27. Вплив характеру та стилю взаємостосунків учителя та учнів на успішність їх навчання і виховання. 28. Система роботи школи з одарованими дітьми. 29. Особливості формування культури поведінки підлітків. 30. Використання виховних традицій української народної педагогіки в процесі вивчення фізики /математики. 31. Виховання громадянської культури учнів. 32. Вплив моральних якостей вчителів на процес формування майбутніх громадян України. 33. Врахування особливостей підліткового віку в роботі класного керівника. 34. Диференціація навчання на уроках математики/фізики. 35. Естетичне виховання школярів у процесі навчання фізики/математики. 36. Життєва компетентність учнів як один з принципів особистісно-орієнтованого навчання і виховання. 37. Козацька педагогіка як унікальне явище світової педагогічної думки. 38. Культура педагогічного спілкування. 39. Педагогічні умови ефективного використання методів стимулювання діяльності і поведінки учнів. 40. Педагогічне краєзнавство як засіб виховання та навчання школярів. 41. Проблема формування творчої самостійної діяльності учнів в процесі вивчення фізики/математики. 42. Проблема соціалізації особистості школяра. 43. Профілактика асоціальних проявів поведінки неповнолітніх. 44. Особливості національного виховання школярів. 45. Умови морально-естетичного виховання старшокласників в ході здійснення фізичної/математичної освіти. 46. Учнівське самоврядування в педагогічній системі становлення особистості. 47. Формування трудової культури учнів на уроках фізики/математики. 48. Формування у молоді національної свідомості і самосвідомості – основа виховання. 49. Шляхи та методи підвищення педагогічної культури батьків. 50. Особливості віртуального спілкування сучасної молоді. 51. Аналіз дидактичних систем навчання в приватних школах. 52. Діагностика і контроль результатів дистанційного навчання. 53. Дидактичні передумови ситуативного навчання. 54. Проблеми діагностики і оцінки творчої діяльності школярів. 55. Способи використання електронних засобів навчання. 56. Соціальне самоствердження особистості учнів. 57. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання. 58. Вплив традицій на соціальне виховання особистості. 59. Вплив засобів масової інформації на духовний та інтелектуальний розвиток особистості. 60. Застосування інформаційних технологій в процесі вивчення фізики (математики, інформатики, хімії).
|