Четвер, 19.12.2024
Педагогіка
Меню сайта
Категорії каталогу
Навчальна програма [1]
Презентації лекцій [21]
Питання для контролю і самоконтролю [24]
Тексти лекцій [1]
Організація самостійної та індивідуальної роботи [1]
Семінарські заняття [6]
Лабораторні заняття [6]
Підсумковий контроль [2]
Курсові роботи [3]
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Головна » Файли » Педагогіка » Підсумковий контроль

Питання до екзамену
[ ] 02.02.2008, 15:32

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ З ПЕДАГОГІКИ

1. Проблема мети виховання в педагогіці. Мета національного виховання.
2. Основи економічного та екологічного виховання (суть, завдання, форми і методи).
3. Соціальний розвиток особистості школяра: суть, завдання і засоби.
4. Мета, принципи та система освіти в Україні.
5. Урок – як основна форма організації навчання. Типи і структура уроків.
6. Поняття про дидактику, її основні категорії, теоретико-методологічну основу. Внесок Я.А.Коменського у розвиток дидактики.
7. Основні вимоги до сучасного уроку. Шляхи удосконалення уроку в школі. Нестандартні уроки.
8. Форми організації навчання в школі, їх характеристика.
9. Психолого-педагогічна характеристика підлітків. Правове виховання.
10. Учитель в сучасній школі. Вимоги до учителя національної школи.
11.  Формування світоглядних позицій учнів у процесі навчально-виховної діяльності. Виховання національної свідомості учнів.
12.  Положення про середній навчально-виховний заклад та статут школи як основні документи діяльності школи.
13.  Основні форми методичної роботи в школі. Атестація вчителів.
14.  Духовний розвиток особистості: суть, завдання і засоби.
15.  Цілісний педагогічний процес, його демократизація, гуманізація і гуманітаризація.
16.  Суть процесу виховання, його структура, діалектика і рушійні сили. Проектування виховного процесу в школі.
17.  Фізичний розвиток особистості: завдання, засоби, форми і методи.
18.  Методика педагогічного експерименту. Методи та етапи науково-педагогічних досліджень.
19.  Закономірності та загальні принципи виховання. Принципи національного виховання.
20.  Виховання особистості в колективі. Взаємовідносини особистості і колективу. А.С.Макаренко, В.О.Сухомлинський про взаємовідносини особистості і колективу.
21.  Методи навчання. Їх класифікація. Характеристика окремих методів.
22.  Диференціація та індивідуалізація навчання, суть, засоби диференційованого навчання.
23.  Нові педагогічні технології в освіті. Зміст понять, характеристика зарубіжних і вітчизняних інноваційних технологій навчання і виховання.
24.  Розумовий розвиток учня (завдання та зміст). Формування культури розумової діяльності.
25.  Діяльність громадських дитячих та юнацьких організацій в Україні
26. Свідома дисципліна, її показники. Шляхи та засоби дотримання свідомої дисципліни.
27. Оптимізація та інтенсифікація навчально-виховного процесу.
28. Управління і керівництво освітою і школою. Внутрішкільний контроль, його види, форми і методи.
29.  Основи естетичного виховання в школі. Завдання, зміст, форми і методи.
30.  Методи виховання і їх класифікація.
31.  Завдання, зміст і форми роботи класного організатора, соціального педагога.
32.  Самоврядування. Сутність і структура. Види самоврядування в загальноосвітній школі.
33.  Суть процесу навчання, його структура, двосторонній характер, методологічна основа. Структура процесу засвоєння знань
34.  Управління і керівництво освітою і школою: суть, функції, принципи.
35.  Національні особливості родинного виховання. Спільна виховна діяльність школи, сім‘ї і громадськості.
36.  Вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду.
37.  Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа). Мета, завдання, зміст та організація навчально-виховного процесу
38.  Трудове виховання та система професійної орієнтації учнів в школі
39.  Закономірності та принципи навчання в школі.
40.  Форми організації навчальної діяльності школярів на уроці, їх характеристика, активні та інтерактивні методи навчання на уроці.
41.  Психолого-педагогічна характеристика учнів старшого шкільного віку.
42.  Народна педагогіка, етнопедагогіка. Педагогіка як академічна наука, її предмет і категорії, структура педагогічної науки.
43.  Контроль, перевірка і облік навчальних досягнень учнів. Двадцятибальна система оцінювання знань, умінь і навичок учнів
44.  Завдання зміст, шляхи і засоби морального виховання підростаючого покоління.
45.  Завдання, зміст  та форми позакласної і позашкільної навчально-виховної роботи.
46.  Функції навчання, мотиви та стимули навчання.
47.  Інноваційні технології в умовах класно-урочної системи навчання.
48.  Особистість учня. Розвиток, виховання і формування особистості. Фактори, що впливають на формування і розвиток індивіда.
49.  Зміст освіти. Характеристика державних документів, що реалізовують зміст освіти в національній школі. Державні стандарти освіти.
50.  Історичний розвиток систем навчання. Сучасні системи навчання.

Категорія: Підсумковий контроль | Додав: admin
Переглядів: 5518 | Загрузок: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 3.0/3 |
Всього коментарів: 1
1 ірина  
0
Історичний розвиток систем навчання. Сучасні системи навчання.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz