Дидактичні принципи дистанційної освіти
|
|
sera1993 | Дата: Середа, 21.11.2012, 14:56 | Повідомлення # 16 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 31
Репутація: 0
Статус: Offline
| ""необхідно доповнити і деталізувати традиційні дидактичні принципи відповідно до специфіки дистанційної форми навчання шляхом аналітичного осмислення законів і принципів дидактики щодо їх функціонування в умовах нового інформаційно-освітнього середовища"" Не зважаючи на це , дистанційна форма навчання все ж є надзвичайно зручною , тому я повністю підтримую думки Nafanya, Innagritsauk, смайлічок .
Гурський Сергій
Повідомлення відредагував sera1993 - Середа, 21.11.2012, 14:56 |
|
| |
Zabolotnijj | Дата: Середа, 28.11.2012, 10:21 | Повідомлення # 17 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Дистанційне навчання єкорисним і дуже ефективним.
|
|
| |
yulia18 | Дата: Середа, 28.11.2012, 11:45 | Повідомлення # 18 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
| На сьогодні практично всі сфери життя сучасної людини зазнали суттєвих змін внаслідок впливу комп’ютерних та інформаційних технологій.Сфера освіти також не стала винятком. Це, зокрема, проявилося у появі, поряд із традиційними, усталеними формами освіти, такими як стаціонарна, заочна, екстернат, нової форми навчання –– дистанційної. Для успішного розвитку цієї форми навчання необхідно забезпечити виконання певних умов, серед яких першочерговими, дослідники визначають такі: формування нормативно-правового поля для дистанційної освіти, узгодженого із загальним юридичним забезпеченням освіти; створення відповідної інфраструктури навчальних закладів (центри, кафедри, факультети, інститути та університети дистанційного навчання); підготовка кваліфікованих викладачів для здійснення ефективного дистанційного навчання; розробка адекватних навчальних програм і дидактично обґрунтованого дистанційного навчального ресурсу.
|
|
| |
zhanka | Дата: Середа, 28.11.2012, 11:49 | Повідомлення # 19 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Для дистанційного навчання, виявляється у необхідності доповнення і деталізації дидактичних принципів відповідно до специфіки цієї форми навчання. Шлях, за якого має місце повна чи часткова відмова від традиційної системи дидактичних принципів, я визначаємо як педагогічно недоцільний і помилковий.
|
|
| |
Oleska | Дата: Вівторок, 11.12.2012, 17:00 | Повідомлення # 20 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
| Запровадження системи неперервної освіти дистанційної форми навчання об’єктивно зумовило появу проблеми науково-педагогічного дослідження принципів дистанційної системи навчання. Обґрунтуємо актуальність зазначеної проблеми. Першими кроками у побудові будь-якої системи є розроблення її понятійно-категоріального апарату і принципів. Ступінь їх розробленості свідчить про зрілість системи в цілому. Таким чином, обґрунтування системи дидактичних принципів дистанційного навчання є важливим як для теорії, так і для практики цієї форми освіти. Додано (11.12.2012, 17:00) --------------------------------------------- я заперечую, що навчання, дистанційне навчання є дуже корисним, адже воно не замінить нам справжнього спілкування, позитивних емоцій від навчання і самих знань.
Завжди йди вперед
|
|
| |
zavadska94 | Дата: Вівторок, 11.12.2012, 17:24 | Повідомлення # 21 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
| Згодна з Oleskou та zhankou!!! Дистанційне навчання не є інструментом розв’язання сучасних завдань модернізації освіти.
Життя - класна річ
|
|
| |