Четвер, 28.03.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум » Веб-конференції » Особливості та організація дистанційного навчання у ВНЗ » Дидактичні принципи дистанційної освіти (Паршукова Л.М.)
Дидактичні принципи дистанційної освіти
sera1993Дата: Середа, 21.11.2012, 14:56 | Повідомлення # 16
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 31
Репутація: 0
Статус: Offline
""необхідно доповнити і деталізувати традиційні дидактичні принципи відповідно до специфіки дистанційної форми навчання шляхом аналітичного осмислення законів і принципів дидактики щодо їх функціонування в умовах нового інформаційно-освітнього середовища"" Не зважаючи на це , дистанційна форма навчання все ж є надзвичайно зручною , тому я повністю підтримую думки Nafanya, Innagritsauk, смайлічок .

Гурський Сергій

Повідомлення відредагував sera1993 - Середа, 21.11.2012, 14:56
 
ZabolotnijjДата: Середа, 28.11.2012, 10:21 | Повідомлення # 17
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Дистанційне навчання єкорисним і дуже ефективним. dy
 
yulia18Дата: Середа, 28.11.2012, 11:45 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
На сьогодні практично всі сфери життя сучасної людини зазнали суттєвих змін внаслідок впливу комп’ютерних та інформаційних технологій.Сфера освіти також не стала винятком. Це, зокрема, проявилося у появі, поряд із традиційними, усталеними формами освіти, такими як стаціонарна, заочна, екстернат, нової форми навчання –– дистанційної. Для успішного розвитку цієї форми навчання необхідно забезпечити виконання певних умов, серед яких першочерговими, дослідники визначають такі: формування нормативно-правового поля для дистанційної освіти, узгодженого із загальним юридичним забезпеченням освіти; створення відповідної інфраструктури навчальних закладів (центри, кафедри, факультети, інститути та університети дистанційного навчання); підготовка кваліфікованих викладачів для здійснення ефективного дистанційного навчання; розробка адекватних навчальних програм і дидактично обґрунтованого дистанційного навчального ресурсу.
 
zhankaДата: Середа, 28.11.2012, 11:49 | Повідомлення # 19
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Для дистанційного навчання, виявляється у необхідності доповнення і деталізації дидактичних принципів відповідно до специфіки цієї форми навчання. Шлях, за якого має місце повна чи часткова відмова від традиційної системи дидактичних принципів, я визначаємо як педагогічно недоцільний і помилковий. ct ct ct
 
OleskaДата: Вівторок, 11.12.2012, 17:00 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Запровадження системи неперервної освіти дистанційної форми навчання об’єктивно зумовило появу проблеми науково-педагогічного дослідження принципів дистанційної системи навчання. Обґрунтуємо актуальність зазначеної проблеми. Першими кроками у побудові будь-якої системи є розроблення її понятійно-категоріального апарату і принципів. Ступінь їх розробленості свідчить про зрілість системи в цілому. Таким чином, обґрунтування системи дидактичних принципів дистанційного навчання є важливим як для теорії, так і для практики цієї форми освіти.

Додано (11.12.2012, 17:00)
---------------------------------------------
я заперечую, що навчання, дистанційне навчання є дуже корисним, адже воно не замінить нам справжнього спілкування, позитивних емоцій від навчання і самих знань.


Завжди йди вперед
 
zavadska94Дата: Вівторок, 11.12.2012, 17:24 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Згодна з Oleskou та zhankou!!! Дистанційне навчання не є інструментом розв’язання сучасних завдань модернізації освіти. ec ec ec

Життя - класна річ
 
Форум » Веб-конференції » Особливості та організація дистанційного навчання у ВНЗ » Дидактичні принципи дистанційної освіти (Паршукова Л.М.)
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz