Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[
Нові повідомлення ·
Учасники ·
Пошук ·
RSS ] |
Твір на тему "Яка професія є вічною і чому я так вважаю?"
| |
Вадім | Дата: Субота, 04.10.2014, 19:29 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
| Доброго дня, допоможіть будь ласка скласти твір на тему Яка професія є вічною і чому я так вважаю? Буду дуже вдячний!
Учень 11 класу.
|
|
| |
gorb@1993 | Дата: Неділя, 19.10.2014, 15:06 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
| Твір на тему "Яка професія є вічною і чому я так вважаю?"Колись не так давно, героїзм у суспільстві вважався нормою. Молодь, а особливо юнаки, мріяли про подвиги та героїчні вчинки. Маленькі хлопчики у своїх мріях уявляли себе представниками героїчних професій: космонавтами, пожежниками, міліціонерами тощо. Зараз настали такі часи, коли героїзм скоріше виключення, ніжнорма. Мало хто з дітей зараз скаже, що мріє бути космонавтом чи міліціонером. Можливо це обумовлено станом сучасного суспільства, космічна галузь у сплячому стані, що майже межує з занепадом. То де ж зараз шукатигероїзм, про яку з професій можна сказати, що там працюють справжні чоловіки. Напевне чи не єдиною з таких професій на теренах нашої держави зараз можна назвати професію рятівника. А особливо у часи коли вся країна немов одна велика надзвичайна ситуація, коли через стан ЖКХ під землю можуть йти цілі вулиці, у повітря можуть злітати будинки і не відомо, які сюрпризи ще нам готує Чорнобиль. Лише сподівання на їхнє мужнє та сильне плече ускрутну хвилину додає впевненості та заспокоює. Звісно корупція зараз вразила всі ланки та щаблі державної влади і стверджувати, що її немає в МНС було б безглуздо. Але нікому з нас не відомі випадки коли, наприклад, пожежники виїхавши на пожежу попросили б хабар за зроблену роботу. Хоча заробітна плата пожежника не є більшою ніж у міліціонера, а ризик для життя, подекуди, буває значно більшим. Чи бачили ви коли-небудь, як зворушливо виглядає картина, коли пожежник виходить немов з пекельного вогню, виносячи на руках дитину, або без вагань заходить у будинок охоплений полум’ям та димом, бо знає, що там може бути людина, яку потрібно врятувати. Хіба це не є подвигом? Хоча деякі з них заперечують кажучи, що це лише їхня робота і нічого героїчного в цьому немає. Але такі відповіді є ще одним підтвердженням героїзму. Оскільки справжні герої не хизуються своїми подвигами, немов медалями зі змагань. Справжніх героїв та їх подвиги видно одразу тому, що справжній подвиг і героїзм важко приховати. Тут ніколи думати і замислюватися над тим, чи варто робити і як діяти. Вибір робиться автоматично. Хіба людина, яка без вагань йде на такі вчинки не є героєм? Але було б не справедливо оспівувати мужність лише пожежників. Окрім них у МНС працює ще дуже багато героїв, що ризикують своїм життям заради інших. Вони витягають людей з під уламків, шукають зниклих безвісти в горах та морях,перелічувати можна безкінечно, але кожен з них є рятівником людських життів. У цій професії неможливо зімітувати гарну роботу та пустити пил в очі, тут все просто – ти або врятував людину або ні. Будь-яка халатність чи недбалість може коштувати життя не лише людині, якій потрібна допомога, а й самому рятівникові. Я вважаю, що професія рятівника є вічною, оскільки ніякий науково-технічний прогрес, ніякі роботи та комп’ютери не зможуть замінити повністю цих героїчних людей, що кожного дня готові прийти на допомогу, а інколи й пожертвувати своїм життям рятуючи іншу людину.
Повідомлення відредагував gorb@1993 - Неділя, 19.10.2014, 15:07 |
|
| |
smeretsca | Дата: Четвер, 20.11.2014, 23:37 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
| Вихователь, учитель, викладач – це та довірена особа, якій суспільство ввіряє найдорожче і найцінніше – дітей, свою надію, своє майбутнє. Доля молодого покоління в руках педагога, в його золотому серці, оскільки вчитель є джерелом пізнавального і морального зростання своїх вихованців. Тисячі професій народжуються і вмирають. Та серед вічних професій викладацька посідає особливе місце: вона початок усіх професій. Змінюються умови, засоби, методи навчання і виховання, та незмінним залишається головне призначення педагога – навчити людину бути Людиною. Тому жодна інша професія не ставить таких вимог, як до педагога, зокрема: бути яскравою, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, взірцем високої культури. Праця вчителя складна і надзвичайно відповідальна. Відомий педагог Василь Сухомлинський, розмірковуючи про унікальність учительської професії, писав: «Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину бачить плоди своєї роботи. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного потоку металу. Хлібороб, сіяч через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного в полі... А вчителеві треба працювати роки, щоб побачити предмет свого творіння, буває, минають десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив. Нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя, ні в якому ділі помилки і невдачі не ведуть до таких наслідків, як в учительському». Педагог має справу з конкретними людьми, проте його завдання не лише особистісно, а й суспільно зумовлене – підготувати підростаюче покоління до активної участі в житті суспільства і держави. Саме за допомогою педагогів ми – бувші учні шкіл, нинішні студенти вищих навчальних закладів у своєрідний спосіб проходимо попередній шлях людства і засвоюємо ті результати, яких воно досягло впродовж тисячоліть. Дійсно, з одного боку, педагог готує своїх вихованців до потреб та конкретних запитів суспільства, а з іншого, бере активну участь у всебічному формуванні молодої особистості. Не можна не погодитись з тезою, що вчитель – це людина, скерована в майбутнє, він формує у молоді активне і відповідальне прагнення до оновлення світу, в якому ми живемо
smerecka
|
|
| |
|