Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
На мою думку кредитно-модульна система дуже зручна, тому що в цій програмі є сто бальна накопичувальна система оцінювання!!! а які переваги модульної системи знаєте ви??
Я навчаюся на 6-му курсі історичного факультету(заочна форма навчання). Попередні 5 років я навчалася на стаціонарі і оцінюю кредитно модульну систему досить ефективною. Вона дає широкі можливості для студента в оволодінні будь-яким курсом. Звичайно Болонський процес у нашій державі лише вводиться і нажаль повільно і має деякі проблеми. Наприклад для заняття за кредитно-модульною системою кількість студентів в групах не повинна перевищувати 10 осіб, а часто на занятті присутні групи в кількості 20 і більше осіб.
Кредитно-модульна система, як будь-яка інша система, має свої переваги і недоліки. На мою думку, ця система розрахована на студентів,які звикли самостійно працювати з матеріалом, оскільки багато навчального матеріалу дається на самостійне опрацювання, а наші студенти не звикли до такого виду діяльності, і це є негативним аспектом. Щодо позитивних моментів, то завдяки ції системі студент має можливість накопичувати бали і отримати оцінку відповфдно до поточних балів. Аліна Бамбуряк
Для сучасного стану розвитку національної вищої освіти характерні модернізація і реформування, спрямовані на приєднання до Болонського процесу з метою входження в європейський освітній і науковий простір. Модульне навчання сприяє комплексному підходу до розгляду та розв'язання таких завдань: ■ формування змісту навчання, здатного гнучко реагувати на конкретні умови навчання, потреби практики; ■ стимулювання самостійності та відповідальності студентів; ■ реалізація творчого потенціалу педагога, звільнення його від рутинних обов'язків; ■ забезпечення індивідуалізації навчання щодо темпу, рівня допомоги та диференціації змісту навчання; ■ здійснення якісного процесу навчання, унаслідок якого досконало оволодівають знаннями, навичками та вміннями всі студенти або переважна їх більшість.