Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
Алла Добридень к.п.н., старший викладач кафедри виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Тема: Актуальність поглядів А.С. Макаренка на проблему педагогічної техніки сучасного вчителя
admin, на вашу думку, якщо в класі є важковиховувана дитина і з нею дуже тяжко знаходять спільну мову батьки , як Ви вважаєте чи є можливість за допомогою «педагогічної техніки», Макаренка впоратися Вчителю , якщо так то як??? Если девушка улыбается изо дня в день - это не значит, что её жизнь идеальна. Её улыбка - это символ надежды и силы.
А. С. Макаренко обґрунтував взаємозв'язок виховання і вивчення особистості дитини, колективу і особистості, навчання і виховання; показав співвідношення педагогіки з іншими науками, розкрив шляхи узгодження шкільного, сімейного і позашкільного виховання. Проблемі створення гармонії суспільного і особистого інтересу у вихованні Антон Семенович присвятив багато років педагогічної діяльності і багато сторінок своїх творів. У цій гармонії він бачив щастя людини і суть виховання. Виховання в колективі він розглядав як метод, спільний для всіх і який у той же час дає можливість розвиватися кожному.