Омонімія і багатозначність як інструмент мовної гри
|
|
angelina | Дата: Середа, 17.09.2014, 14:43 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
| Проблема розуміня іноземної мови чи мовлення виникає через невідповідність перекладу змісту сказаного. Таке явище часто виникає в разі нехтування такого явища як полісемія чи омомімія. Часто лексичні одиниці мають крім прямого значення ще й похідне, вторинне чи непряме, яке дійсно забарвлює мову, таким чином стимулюючи виникнення іншого явища - мовної гри. Тому ми хочемо провести дослідження, яке б висвітлило проблеми перекладу так званого "живого мовлення", та особливості вживання лексичних одиниць, що мають відтінкові значення, та в яких стилях мови вони найчастіше вживаються.
Повідомлення відредагував angelina - Середа, 17.09.2014, 14:50 |
|
| |
gorb@1993 | Дата: Неділя, 19.10.2014, 20:34 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 10
Репутація: 0
Статус: Offline
| На сьогодні у лінгвістиці немає єдиного розуміння сутності каламбуру. Цей прийом ще часто називають «грою слів», «словесною гостротою», «подвійним змістом». Причому зміст цих понять і їхнє співвідношення часте трактують по-різному. Каламбур назвали на честь барона Каленберга, що прославився при дворі Людовика XV постійними двозначними, мимовільними гостротами: не володіючи в достатній мірі мовою, він безбожно перекручував французьку мову. Каламбур – гра слів, заснована на навмисній абомимовільній двозначності, породженою омонімією або подібністю звучання і зухвалий комічний ефект. Головна функція каламбуру – залучити читача до описуваних подій і змусити його не тільки посміятися над ними, але і змінити їхній хід. А також каламбур виконує не лише розважальну і самостверджувальну функції.
Повідомлення відредагував gorb@1993 - Неділя, 19.10.2014, 20:35 |
|
| |
angelina | Дата: Середа, 19.11.2014, 11:37 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
| Мовна гра і "допомагає" і "заважає" мовленню. Так звана "допомога" виражена в тому, що є можливість розрядити будь-яку мовну ситуацію. Проте такий підхід доступний лише тим носіям, які володіють нею на високому рівні. Для починаючих вивчення мови вживання двозначності може бути стимулом для вивчення усіх значень слова, фрази, дискурсу, або ж остаточно заплутати в перекладі та розумінні сказаного чи прочитаного тим самим неначе "заважаючи" спілкуванню.
|
|
| |