Концептуальний аналіз гендерного аспекту англомовних текстів
|
|
AlexBilozor | Дата: Вівторок, 11.02.2014, 11:02 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
| Робота торкається проблем актуалізації концептів в англомовних рекламих текстах спираючись на гендерні характеристики рецепієнта. Дає опис головних етапів концептуального аналізу концептів та їх похідних. Вивчається теоретична база дослідження, опираючись на дослідження відомих лінгвістів. Робота є описом того як певні концепти вживаються по відношенню до різних статей і як рецепієнти різних статей їх сприймають.
|
|
| |
Nata11 | Дата: Вівторок, 11.02.2014, 11:11 | Повідомлення # 2 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
| В даний час проблема гендерного аспекту дуже актуальна, тому ваша тема спонукає до роздумувань та детального аналізу)
Повідомлення відредагував Nata11 - Вівторок, 11.02.2014, 11:11 |
|
| |
vslipenko | Дата: Вівторок, 11.02.2014, 11:14 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
| Я погоджуюсь щодо актуальності проблеми, тому що ця проблема спонукає до різних підходів її вирішення та поглибленого аналізу.
|
|
| |