katya223 | Дата: Понеділок, 27.05.2013, 11:14 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
| Соціальні, культурні, технологічні та економічні зміни кінця ХХІ ст. спонукали до модернізації освітньої галузі згідно з викликами часу. В освітніх процесах з поміж іншого відіграє велику роль кваліфікація вчителів, їхня здатність піднести викладання свого предмета до рівня майстерності. Вивчення сутності та аналіз змісту сучасних підходів до проблеми педагогічної майстерності вчителя в системі вищої педагогічної освіти дає підстави вважати, що формування майстерності найкраще здійснюється шляхом багаторівневої організації навчального процесу. Підтвердження цього знаходимо у нормативно0правових документах, що регламентують освітню діяльність в Укроаїні, таких як Закон України "Про остіту", Закон України "Про вищу остіту"(та проет його нової редакції), Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 р.р., Концепція розвитку педагогічної освіти тощо.
Модель Української освіти, звичайно, має базуватися на теоретичних надбаннях української педагогіки,досвіді багатьох поколінь науковців і практиків. Однак вона повинна враховувати все передове, що напрацьовано досвідом зарубіжних країн.
Професійна підготовка майбутній учителів у контексті європейських вимог розглядається як процес забезпечення фундаментальної теоритичної та практичної педагогічної підготовки фахівців, зорієнтованої на потреби середовища, в якому здійснюватиметься педагогічна діяльність, та на постійне вдосконалення академічної системи знань.
Повідомлення відредагував katya223 - Понеділок, 27.05.2013, 11:14 |
|
| |