Ірина28 | Дата: Четвер, 20.09.2012, 10:08 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
| Сучасна реклама є невід’ємною ознакою повсякдення та, водночас, частиною культури, оскільки вона активно впливає на формування ціннісно-нормативної системи людини, її поведінку, а також відіграє значну роль у процесах соціокультурної динаміки сучасного суспільства.
З появою нових електронних засобів масової інформації реклама перестає бути видом односторонньої комунікації, в якій адресат є пасивним учасником комунікативного акту. Всесвітня мережа Інтернет, об’єднавши технологічні можливості інших засобів масової інформації, сприяла перетворенню реклами на двосторонній вид комунікації, а адресата – на активного учасника рекламного процесу.
Віртуальна реклама (в іншій термінології – комп’ютеризована, комп’ютерна, електронна, Інтернет-реклама) – складний комунікативний процес передачі рекламної інформації електронним шляхом за допомогою текстових та графічних повідомлень. Найпопулярнішим різновидом віртуальної реклами є банерна реклама, яка здійснюється засобами статичних чи динамічних графічних або текстових рекламних блоків – банерів.
На відміну від неелектронної реклами, банерна реклама є мультимедійною та інтерактивною, що пояснюється її гіпертекстовим форматом. Інтерактивність – можливість встановлення безпосереднього контакту з адресатом реклами, його реакція на отримане повідомлення, двосторонній обмін інформацією. Інтерактивність сприяє залученню адресата реклами до процесу комунікації, формує позитивне ставлення до виробника продукції та товару, а як наслідок – інтенцію придбати предмет рекламування.
Ефективність банерної реклами залежить також від використання анімаційних технологій, які дозволяють створювати динамічні образи, що робить мережеві рекламні звернення більш помітними, сприяючи зростанню зацікавлення та інтересу користувачів. Анімований рекламний банер – динамічна візуальна рекламна інформація, представлена як послідовність кадрів. Режим анімації допомагає створити динамічне наповнення рекламного носія, що підвищує його ефективність, сприяє економії рекламної площі, створенню ефекту несподіванки, що, у свою чергу, активізує увагу адресата та сприяє формуванню позитивного ставлення до рекламного повідомлення.
|
|
| |