П'ятниця, 29.03.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум » Веб-семінари » Вища освіта України і Болонський процес » Болонський процес очима студентів
Болонський процес очима студентів
alina@grigorevnaДата: Середа, 22.04.2015, 09:03 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що Болонський процес є позитивним явищем тому, щокожний студент, в період свого навчання з певної дисципліни має можливість
набрати певну кількість балів, і може отримати допуск до іспиту чи заліку, а це з точки зору студента дуже добре.
Потрібно ходити на всі заняття, і не просто ходити, а требаще й відповідати, робити домашні завдання, писати письмові роботи, виконувати і
захищати практичні та лабораторні роботи, і таким чином, по краплині збирати бали, щоб допустили до іспиту. Адже за Болонською системою кожен бал дуже цінний. Бали ставлять навіть за відвідування, пропущений матеріал все одно необхідно відпрацювати. Це стимулює студента скоріше з'явитися на навчанні.
Проблеми, зазвичай, виникають у тих студентів, які непрацюють систематично, в останню ніч намагаються вивчити весь матеріал. Іноді це в них навіть непогано виходить і вони за іспити можуть отримати “добре”. Але за Болонської системи, якщо студент не працював протягом семестру, може
з'явитися “не зараховано”. Та більшість студентів старанно відвідують заняття, вчасно виконують практичні й лабораторні роботи, беруть участь у конференціях.
Крім того, коли вчиш все в останню ніч — діє короткострокова пам'ять, тобто: зазубрив- здав-забув. Якщо ж вчитися під час всього семестру, матеріал не
тільки гарно запам'ятовується. Таким чином, результатом є не тільки гарна оцінка, а й ґрунтовні знання та збережені нервові клітини. Болонський процесє дуже вдалим. Адже студент,який навчається протягом всього семестру може отримати гарні оцінки і не йти на екзамени,що в наш час дуже доречно.


Повідомлення відредагував alina@grigorevna - Середа, 22.04.2015, 09:06
 
3392113562Дата: Середа, 22.04.2015, 23:25 | Повідомлення # 17
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Студент українського університету – учасник «болонського процесу» вже зараз може розраховувати на отримання додатку до диплома, в якому традиційні оцінки дублюватимуться оцінками за системою ЕСTS.Передбачається,що цей додаток до диплома може допомогти нашим студентам з працевлаштуванням за кордоном. Проте поки що більш реальним видається продовження освіти в магістратурi одного з європейських університетів або проходження стажування за програмою міжвузівського обміну. Система ЕСTS може стати в нагоді й за межами Європи, наприклад, у США або Канаді: при продовженні освіти в цих країнах зарахувати "європейські оцінки" набагато легше, ніж українські „відмінно” й „добре”. Додаток до диплома може зацікавити не тiльки тих, хто навчаться за програмою магістратури, а ще й тих, хто має бажання вступити до докторантури одного із європейських ВНЗ. Такожякі недоречності які я помітила, то це в тому, що не всі мають можливість навчатися за кордоном, бо не мають коштів на це, а держава не забезпечує фінансами до кінця, лише отримують «президентську стипендію» 50 студентів із всіх навчальних закладів по всій Україні. За кордоном навіть навчатися простіше, тому що, менша завантаженість предметів і годин для студента, тому з’являється більше вільного часу на вивчення основних предметів. Загалом те, що ти відвідуєш заняття і відповідаєш на нихце добре, в кінці іспиту чи заліку, студент може і не йти на здачу їх, тобто це покращує навчання. Але є і такі студенти, які на заняттях не розкриваються на повну і в кінцевому результаті їм потрібно іти на здачу іспиту чи заліку. Тому суперечності і виникли, тому що ця система для когось і не підйомна в отриманні знань.


Повідомлення відредагував 3392113562 - Середа, 22.04.2015, 23:25
 
todorenkoДата: Четвер, 23.04.2015, 14:27 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Прочитавши статтю "Болонський процес очима студентів" я помітила наступне, що  низький рівень обізнаності студентів (який виник із-за відсутності бажання самих студентів вивчити всі її принципи) із Болонською системою  вказує на те, що вони до кінця не розуміють всі красоти навчання за цією системою, а саме:  можливість формувати індивідуальний план навчання, обирати частину курсів самостійно, можливість отримати разом iз дипломом про вищу освiту додаток до диплому європейського зразка, можливість мобільності студентів. Як на мене, для того, щоб Болонська система давала гарні результати від впровадження, потрібно не лише досконало вивчити всі її принципами, а й  користуватися всіма можливостями, які вона надає, адже не дарма говорять: "краще один раз спробувати, ніж сто разів почути" і тільки тоді Болонська система буде не лишетеоретично
 сприйматись  більшістю наших студентів, як шлях до інтеграції в європейський простір вищої освіти, а і практично.
 
SergiuzДата: П'ятниця, 24.04.2015, 12:48 | Повідомлення # 19
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Болонський процес – є дуже цікавим, але не повністюреалізований на терені україни. Статя цікава, але дійсно інформативно не
зрозуміла тема і саме викладення. В данній статі приведені статистичні дані, що
відображають не повноту використання всіх позитивних значень самого Болонського
процессу.  Такі не відповідності, на мою
думку, виникають тільки із-за того, що Болонський процес на Україні існує
досить малий час. І для повного його реалізації слід скоріше ломати застарілу
систему навчання та намагатися як омога скоріше вводити всі можливості і
пропозиції Болонського процесу у ВНЗ України.
 
tanyamykola11Дата: Субота, 25.04.2015, 17:02 | Повідомлення # 20
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю ,що головною проблемою є те ,що студенти мало проінформовані про " Болонський процес". Більшість із них вважає ,що краще вчитися по старій системі. Але думаю не в цьому справа. Хто хоче отримати знання, той буде вчитися не важливо пи якій системі оцінювання. Певною мірою набирання балів є і заохоченням студентів,це стимулює їх до активної навчальної  діяльності. Ця система допомагає студентам проявити себе та  більше займатися самоосвітою. Людина постійно повинна самовдосконалюватися, вміти працювати творчо,завжди мати свою власну думку,вміти аналізувати та роботи висновки.
Ще одним позитивним моментоє є те,що студенти можуть обирати предмети ,які їм потрібні чи цікаві.Хоча ця вимога впроваджується в життя повільно.


Zinchyk
 
InnaGavrilenkoДата: Понеділок, 27.04.2015, 15:58 | Повідомлення # 21
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, Болонська система освіти якнайкраще забезпечує систематичне навчання, дозволяє здійснювати регулярний контроль рівня засвоєння окремих блоків навчального матеріалу і цілого курсу, що викладається. Для студентів такий процес навчання, з одного боку, виявляє свою перевагу у необхідності підготовки меншого обсягу матеріалу для складання кожного змістового модуля, дозволяє глибше та докладніше вивчати окремі теми та розділи курсу. З іншого — усуває можливість пропусків семінарських і практичних занять, всіх видів самостійних робіт для отримання найвищих балів на фініші.Попри вдало розроблений механізм функціонування Болонської системи, його реалізація у нашій країні викликає багато суперечливих тверджень, зокрема, з боку студентів. Із власного досвіду навчання за кредитно-модульною системою протягом останнього семестру (попередні чотири курси мали традиційний п’ятибальний його варіант) можу відзначити такі її недоліки (тобто недоліки її інтерпретації в українських вузах): проблематичність отримання необхідної кількості балів на семінарах і практичних заняттях через велику кількість студентів у групах; суб’єктивне ставлення викладачів до шкали «мінімум-максимум» балів для зарахування результатів іспиту автоматично; зарахування балів на основі кількості, а не якості виявленого знання; як наслідок — «переслідування балів» студентами замість наукової зацікавленості у матеріалі. Головним же недоліком Болонської системи вважаю формалізованість способу оцінювання інтелектуальних набутків студентів, облік знань із гуманітарних наук за математичним принципом. Загалом, у порівнянні з традиційною системою освіти в Україні, Болонська система виграє, оскільки сприяє ефективному засвоєнню матеріалу, безперервності навчання і високій якості знань.
 
sergei05_92Дата: Середа, 06.05.2015, 13:35 | Повідомлення # 22
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата sanino ()
Болонська система привчає нас до самостійності, адже викладений матеріал можливо вивчати як самостійно - через електронно модульне середовище навчання «MOODLE», так і з допомогою викладачів. Це черговий крок України до Європи.
 Я погоджуюся з цією думкую, але навчання в авдиторіях має свої переваги на відміну  від самостійного навчання через електронно модульне середовище навчання «MOODLE». Ці переваги я вбачаю у якості навчання при вивченні теми. Хоч і електронно модульне середовище навчання «MOODLE» також має свої переваги (наприклад виконнаня практичних або семінарських занять коли відсутня можливість відвідувати їх із поважних причин)
 
Diana_23Дата: Середа, 06.05.2015, 13:59 | Повідомлення # 23
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що студенти просто не добре обізнані можливостями Болонської системи, тому і виникають труднощі у навчанні.
 
musorshchik921Дата: Вівторок, 19.05.2015, 10:17 | Повідомлення # 24
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, Болонський процес на теренах освітгього процесу сучасної України - явище досить значне і суперечливе. Результатом запровадження Болонської системи оцінявання стала з однієї сторони: детальне розмежування балів і рівня знань, проте з іншої - недостатня уількість і кваліфікація фахівців з даної галузі, що тягне за собою неузгодженість і хаос у підходах до оцінювання якості знань студентів. Як на мене, Болонська система потребує значної адаптації до освітнього процесу в Україні.

Студент 61 групи, ІФ
 
tetyanamarchenkoДата: П'ятниця, 22.05.2015, 07:56 | Повідомлення # 25
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
За оцінками українських експертів в галузі освіти, приєднання України до Болонського процесу породить плутанину з навчальними програмами. Роботодавцям, які навчалися за часів СРСР треба пояснювати що всі сучасні ступеня вищої освіти є повноцінними і після їх отримання можна працювати за фахом, але деякі ступені більше призначені для викладачів або наукових працівників, наприклад ступінь магістр і доктор філософії. Більш низькі ступеня вищої освіти підійдуть для працевлаштування людей, які не планують працювати викладачами у ВНЗ і робити вагомий внесок в науку завдяки наукового ступеня. Це не означає що ступеня відрізняються від ступеня спеціаліст - неповноцінні, всі ступені вищої освіти повноцінні, але потрібно інформувати про це роботодавців які вчилися до розпаду СРСР і знали тільки ступінь фахівець. Ступінь фахівець в ЄС і більшості країн відсутня. Одна з серйозних проблем інтеграції української системи освіти до Болонського процесу - недостатньо повна інформованість посадових осіб як про поточний стан справ у російському та європейському освіті, так і про цілі Болонського процесу.
 
Форум » Веб-семінари » Вища освіта України і Болонський процес » Болонський процес очима студентів
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz