Ти без мене - не ти, я без тебе - не я…. - Розробки виховних годин - Творчі роботи студентів - Каталог статей - Персональный сайт
Вівторок, 28.03.2017
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2186
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Ти без мене - не ти, я без тебе - не я….

Мета: познайомити учнів з історією свята, сприяти розвитку їх пізнавальних та творчих здібностей, виховувати повагу до народних звичаїв і традицій.
Дійові особи:
1. 1-й ведучий
2. 2-й ведучий
3. учасники – три пари
4. гості – інші учні класу

Хід сценарію
(На сцену виходять ведучі…)
1-й ведучий. Мудрець повідав істину людині:
Кохання й миле серце - річ одна.
Як душі мудрі з розумом єдині,
Отак і їх ніщо не роз’єднаю.
2-й ведучий. День святого Валентина – день закоханих. Це свято стало дуже популярним у всьому світі.
1-й ведучий. А яка ж ц нього історія? І як святкують це свято в різних країнах. Давайте запитаємо гостей нашого свята.
(розповідають про історію святкування дня св. Валентина, учні повинні були знайти самостійно матеріали).
1-й ведучий. Отже, День святого Валентина ц лютому відзначається в багатьох країнах світу.
2-й ведучий. Які пари братимуть участь у конкурсах за звання «Романтична пара» - нехай вирішить доля.
1-й ведучий. Сьогодні ми проводимо конкурс «Романтична пара». За це високе звання змагатимуться (називає імена учасників конкурсу).
2-й ведучий. Дозвольте представити вам наше вельмишановне журі (називає членів журі).
Кожен конкурс оцінюється за п’ятибальною системою.
1-й ведучий. Кохання… ніхто і ніколи не в змозі буде до кінця пояснити, ж це таке. Це велика загадка життя.
2-й ведучий. І перше випробування, яке повинні пройти учасники – конкурс « Комплімент».
Я прошу наші пари стати один перед одним. Ви повинні, наближаючись один др. Одного, по черзі називати компліменти. Оцінюється красномовство, швидкість, оригінальність.
1-й ведучий. Дякуємо нашим учасникам за перший конкурс . Поки наше журі готуватиметься до оголошення результату, учасники перепочинуть і прослухають разом із нами гарну пісню.
( музична пауза)
2-й ведучий. А зараз до слова запрошується журі.
(оголошуються результати конкурсу.)
1-й ведучий. Вечір наш присвячений коханню.
2-й ведучий. Саме йому – коханню!
1-й ведучий. Неспокійному і спокійному!
2-й ведучий. Підступному й відданому!
1-й ведучий. Нерозділеному і взаємному!
2-й ведучий. Гіркому і солодкому!
Ведучі (разом). Вічному коханню.
1-й ведучий. Давним –давно, у ті часи, коли наша Земля була зовсім ще не такою, як тепер, і трималася на трьох китах, з’явилося кохання.
2-й ведучий. З самої появи на світ кохання було суперечливим почуттям, мінливим. Воно залишалося завжди юним, прекрасним, завжди новим і несподіваним.
1-й ведучий. Що таке кохання?
2-й ведучий. Давайте послухаємо що думаю про це почуття гості нашого свята.
( інтерв’ю з гостями)
1-й ведучий. Дякуємо нашим гостям за те, що поділилися з нами своїми думками про вічне почуття, і знову пропонуємо музичну паузу.
( номер художньої самодіяльності)
2-й ведучий. Наступний конкурс ми назвали «Ти без мене – не ти, я без тебе – не я». він покаже, чи добре наші пари знають літературу і відомих людей. Конкурсанти отримують набори карток з іменами видатних людей, літературних героїв, які складають відомі в усьому світі пари. Вам потрібно якнайшвидше з’єднати пари ( наприклад, Адам – Єва, Цезар – Клеопатра, Наполеон – Жозефіна)
(журі оцінює результати.)
1-й ведучий. Знаєш, коли хлопець і дівчина подобаються одне одному, вони передають свої почуття мімікою і жестами.
2-й ведучий. Уміння зрозуміти іншого – чудова риса. Ми пропонуємо наступний конкурс, який має назву «Зрозумій мене без слів»
1-й ведучий. Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться з іншого боку вулиці, ви її побачили і хочете запросити кудись. А оскільки вона вас не чує, скористайтесь невербальними засобами спілкування – мімікою і жестами. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення за 30 секунд (хлопцям по черзі пропонують картки із завданнями.)
Завдання:
1. Запрошення на балет.
2. Запрошення на мультфільм.
3. Запрошення в цирк.
2-й ведучий. Поки наше журі готуватиметься до оголошення результатів двох останніх конкурсів та підраховуватиме загальну кількість балів, ми пропонуємо вам декілька хвилин приємної музики.
(музична пауза)
1-й ведучий. Просимо журі оголосити результати змагань.
(оголення результатів конкурсів.)
2-й ведучий. Закохані дуже часто потрапляють у складні, неприємні ситуації. Від того, який вихід вони знайдуть із цієї ситуації великою мірою залежать їхні подальші стосунки. Пропонуємо нашим парам помірятися силами в конкурсі, який ми назвали « Ваші дії»
(ведучі по черзі пропонують проблемні ситуації учасникам змагань)
Ситуації для дівчат:
1. Пригощаючи хлопця склянкою соку, ви ненароком забруднили йому одяг. Ваша мама повертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно намагаєтесь випрати йому штани, а він очікує вас у маминому халаті. Що ви скажете мамі?
2. Уявіть собі, що хлопець запросив вас на побачення о 12.30, але ваші уроки закінчуються о 15.00. Ваші дії?
3. Ваш хлопець ненароком побачив вас з іншим хлопцем. Ваші дії?
Ситуації для хлопців:
1. Ви катаєтесь з дівчиною на чортовому колесі. Раптом вимикають електрику, від несподіванки ваша дівчина випускає із рук сумочку і падає на землю. Ваші дії?
2. Ви відпочиваєте на пляжі з вашою дівчиною. Але раптом чуєте крики про допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефективна блондинка, яка перед цим намагалася, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне. Ваші дії?
3. До вас у гості прийшла дівчина, яка вам подобається. Ви пригощаєте її чаєм, а вона несподівано розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші дії?
2-й ведучий. Молодці. Конкурс показав, що ви добре умієте знаходити вихід із будь-якої складної ситуації, і це обов’язково буде оцінено нашим компетентним журі.
1-й ведучий. А ми оголошуємо наш останній конкурс « Танець романтичної пари». Але танець цей незвичайний. Кожна пара отримує повітряну кульку, яку під час танцю потрібно буде тримати між лобами партнерів. Під час танцю треба танцювати в такт музики і при цьому не випустити кульку. ( Звучить музика, всі пари танцюють вальс, ламбаду, польку та ін.)
2-й ведучий. А поки наше журі підводить останні підсумки змагання, ми запрошуємо на сцену танцювальний колектив.
(музична пауза)
1-й ведучий. Надаємо слово журі. ( остаточні підсумки змагання. Нагородження переможців.)
2-й ведучий. Наші пари сьогодні довели, що кохати – це значить творити кохання. Тож творіть його, ідіть назустріч йому і ви зустрінете його, як дивовижну казку, як чарівну пісню, яка зробить ваші найпотаємніші бажання реальністю.
1-й ведучий. Кохайте і будьте коханими! Хай наші сувенірники сердечка подарують вашим серцям вогники найсвітлішого почуття.
( учасники свята дарують гостям повітряні кульки у вигляді сердець.)

Література:
Газета «Шкільний світ», № 25-28 (297-300), липень 2005

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: Жартівник (22.03.2010) | Автор: Гриб Андрій Васильвич
Переглядів: 3053 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 1
1  
Гра в кохання і саме кохання - тотожні поняття?

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz