П'ятниця, 26.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Усмішка та сміх у нашому житті
Тема: "Усмішка та сміх у нашому житті”
Мета: розповісти учням про роль усмішки та сміху у житті кожної людини, допомогти учням змінити життєві позиції на кращі, отримувати користь і щастя від спілкування з іншими людьми, проаналізувати життєві ситуації та зробити із них висновки. Провести опитування, анкетування та визначити відсоткові співвідношення отриманих результатів до наперед прогнозованих та визначити скільки учнів вважають себе щасливими, завжди усміхненими та такими, що отримують задоволення від навчання та повсякденної діяльності.

Обладнання: Ноутбук – для перегляду відео файлів, наперед складені тести, підготовлені записи, аркуші паперу для самостійної роботи учнів.

Хід проведення виховного заняття

1. Мотивація.
Вступне слово:
Розповідь про щастя та його роль вжитті людини.
2. Прийом "Незакінчених речень”.
За 20 сек. Учням пропонувалося продовжити речення, яке написане на дошці : "Щасливою можна назвати людину, яка…”
Відповіді учнів: "…усе має”, "…завжди усміхнена”, "…знайшла сенс життя” і т.п.
Після чого я зачитав відповіді людей, які приймали участь у опитувані, проведеному у великих містах. Та тлумачення слова, користуючись словником.
3. Перегляд та первинний аналіз відео фрагментів на дану тематику.
Опитування учнів на рахунок їхньої думки по ситуаціях зображених на даних відео фрагментах.
4. Учням були роздані анкети в яких вони мали зазначити власні дані, та тести по даній темі, які мали показати наскільки учні вважають себе щасливими або не щасливими, як часто вони усміхаються і чи отримують задоволення від виконання тієї чи іншої роботи.
5. Рефлексія.
Використовуючи технології "Мікрофон” та прийом "Незакінчені речення”.
На дошці були записані речення, які учні мали продовжити: "Сьогодні на занятті я зрозумів …”, "Людину можна назвати щасливою, якщо вона …”, "Я усміхаюся …”, "Я щасливий тому, що …”.

За результатами тестування 80 % учнів вважають себе щасливими, 60 % учнів отримують задоволення від життя та 92 % учнів вважають, що після даної виховної години все зміниться і вони будуть впевненішими у завтрашньому дні.

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: SAIKLO (02.03.2010) | Автор: Олексієнко Володимир 22 гр. ФМФ
Переглядів: 5776 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.8/4 |
Всього коментарів: 1
1 admin  
0
Це не розробка виховної години, а її фрагменти.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz