Четвер, 25.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Урок-тренінг "Як поводитися під час пожежі"
Урок-тренінг
Як поводитися під час пожежі

Мета
Ознайомити учнів із стадіями розвитку пожежі. Формувати вміння користуватися первинними засобами пожежогасіння. Виховувати організованість, впевненість у власних силах.
Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:
• назвати три стадії пожежі і три типи вогнегасників;
• пояснити переваги і недоліки різних типів вогнегасників;
• обирати відповідні засоби пожежогасіння у випадках загоряння звичайних речей, електроприладів чи легкозаймистих рідин;
• продемонструвати здатність загасити невелику пожежу; захищати органи дихання та правильно діяти у випадку згоряння одягу.

Обладнання і матеріали
• аркуші паперу формату А2, А3, А4;
• олівці, фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей, стікери.

Що підготували заздалегідь
• Муляжі або списані вогнегасники.
• Магнітофон і запис енергійної мелодії.

Орієнтовний план тренінгу

Стартові завдання 10 хв.
Руханка 5 хв.
Взаємонавчання, взаємооцінювання 20 хв.
Підсумкове завдання 5 хв.
Завершення тренінгу 5 хв.

Стартові завдання
 Привітайте учнів, назвіть тему і завдання уроку.
 Мозковий штурм: «Де може виникнути пожежа?».
 Інформаційне повідомлення про пожежі та стадії їх розвитку.
 Учні об’єднуються в пари і розповідають одне одному про пожежі, свідками яких вони були, або про ті, про які дізналися із ЗМІ. Визначають, на які стадії вдалося загасити пожежу.

Руханка: «Пожежа»
 Поставити стільці колом, спинками всередину.
 Тренер: «Уявіть, що ви — пожежники. Як і справжнім пожежникам, вам треба вміти швидко вдягатися». Коли я увімкну музику, ви почнете ходити навколо стільців. Щойно музика стихне, змініть із себе і покладіть на найближчий стілець одну деталь вашого одягу. За командою: «Пожежа!» вам необхідно зібрати усі ваші речі і вдягнути їх. Переможе той, хто зробить це найшвидше».

Взаємонавчання, взаємооцінювання

Виготовлення ватно-марлевої пов’язки.
 Об’єднання в 4 групи.
 Підготовка повідомлень:
Група 1 — «Як загасити пожежу на початковій стадії загоряння»;
Група 2 — «Які бувають вогнегасники»;
Група 3 — «Як правильно дихати в зоні пожежі»;
Група 4 — «Як загасити одяг на людині».
 Презентації груп.
 Групи міняються темами, записують усе, що запам’ятали.
 Обговорення, доповнення, оцінювання, яка з груп була найуважнішою.

Підсумкове завдання
 Обговорення ситуацій

Завершеність тренінгу
 Продовжити фразу: «Якби я був вогнем…»

Висновок: Отож потрібно насамперед пам’ятати, що пожежі краще запобігти,ніж її гасити. Але ,якщо пожежа вже сталася,слід діяти так,щоб урятувати життя собі та людям,які вас оточують,звести до мінімуму матеріальні збитки.

Література: Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко «Основи здоров’я» 8 клас, посібник для вчителя; Чичкан В. М («Як поводитися під час пожежі»).

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: linkinpark1945 (23.02.2011) | Автор: Добровольський Василь Михайлович
Переглядів: 5893 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 2
2 linkinpark1945  
0
8 клас

1 admin  
0
А це який клас?

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz