Тиждень математики. Сценарій заходу - Розробки виховних годин - Творчі роботи студентів - Каталог статей - Персональный сайт
Субота, 25.10.2014
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 1941
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Тиждень математики. Сценарій заходу
Сценарій
виховного заходу:

«ТИЖДЕНЬ МАТЕМАТИКИ У ШКОЛІ"
Урочисте відкриття свята
В залі висять плакати із висловами:
« Математику вже тому треба вивчати, що вона розум до ладу приводить»
М. В. Ломоносов
« Мова природи – мова математики»
Г. Галілей
« Математика – це мова, на якій говорять всі точні науки»
М. І. Лобачевський
« Математика – гімнастика розуму»
А. Суворов
« В математиці є своя краса, як в живопису і поезії»
М. Жуковський
1 – й учень
Увага! Увага! Увага!
Сьогодні будем, друзі, з вами
Царицю всіх наук вітать,
Так можем гордо і по праву
Ми математику назвать.
2 – й учень
Наук на світі є багато.
Їх навіть важко полічить.
Та нам їх треба добре знати,
Щоб Всесвітом оволодіть.
3 - й учень
Наука – знайдені алмази,
Вугілля, золото і мідь,
В руках людей могутній лазер
І сотні скошених угідь.
4 – й учень
Наука нам допомагає
Ракети в космос запускать
І будувати всюдиходи,
Щоб грунт на Місяці вивчать.
5 – й учень
До різних ми наук охочі.
Нехай ведуть нас до вершин,
А зараз ми сказати хочем
« Наш математиці уклін!»

Математика
Ти визнана давно главою всіх наук –
Потрібна нам ти скрізь, завжди і всюди,
Без математики ми нині, як без рук.
З тобою з казки дійсність творять люди.
Освоївши тебе – рвемося у політ,
Створили вже розумні ми машини,
Штурмуємо космічний світ
І різних фактів визнаєм причини.
З тобою – підкоряємо природу,
З тобою ми невпинно ростемо,
На благо рідного народу
Твої досягнення ми віддамо.

Доповідь « Математика – цариця всіх наук»

Доповідь « Короткі відомості з історії математики»
А) алгебра;
Б) геометрія.


Цей тиждень, друзі, досить особливий
Час інтелекту, мрій, думок , змагань,
Ми славимо усіх наук царицю
І розум свій покажем без вагань.
Згадаєм нині формулу Герона,
Яку ти вже не раз писав,
Згадаєм також і Ньютона,
Біном якого пізнавав.
Хай в пам'яті воскресне Архімед,
Що за творіння славлений велике,
Відомий всім згадається Вієт,
Що формулу рівнянь зумів відкрити.
Відомий обдарований Декарт –
Творець координатної системи.
І Лобачевський – всіх учених брат,
Та скульптор геометрії – Коперник.
І нині славний Чебишов – титан,
Софія Ковалевська – наша прима.
Могутній їм даровано талант,
Їх розум – непохитна брила.
Думок великих та ідей творці,
Що рід людський виношував століття,
Крізь бурі перейшовши дні важкі,
Переживуть тепер тисячоліття.
Запам'ятай, що Гаусс всім сказав:
« Є математика – царицею наук»
І недаремно він заповідав
Творити в вогнищі робіт і мук.
Безмежна роль її у відкритті законів,
У створенні машин – повітряних, земних,
І було б важко нині без Ньютонів,
Що дала нам історія до наших днів.
Нехай не станеш Піфагором ти,
Яким у мріях вирости бажаєш.
Та будеш ти людиною завжди
І Україну вславиш добрими ділами.

Математична вікторина
5 клас
1. Сума років трьох братів дорівнює 21.
Чому вона буде дорівнювати через 6 років?

2. Замість того, щоб відняти 15, Петрик додав 15.
На скільки його результат відрізняється від правильного?

3. Яка остання цифра добутку 274 х 392 х 973?

4. Чи завжди правильна рівність а : а?

5. Скільки існує двозначних чисел?

6 клас
1. Два батька й два сини з'їли на сніданок 3 яйця, причому кожен з'їв по одному. Як це могло статися?

2.Дівчинка має стільки ж братів, скільки й сестер, а в хлопчика
братів немає. Скільки в цій сім’ї хлопчиків і дівчаток?

3.Маємо два бідони на 4 і 5 літрів. Чи можна відміряти ними 3 літра води і як саме?

4. Зустрілись троє друзів і вирішили зіграти в шахи. Домовились, що кожен з кожним зіграє один раз. Скільки було зіграно партій?

5. Як записати число 100, використовуючи лише п’ять одиниць?

7 клас
1. До міста їде мотоцикліст, а назустріч йому – 2 легкових, 3 вантажних автомобілі і 1 велосипедист. Скільки автомобілів їде до міста?

2. Два туристи пройшли за день 34 км. Скільки кілометрів пройшов кожний, якщо вони йшли з однаковою швидкістю?

3. Назвіть число, яке не впливає на суму і число, що не впливає на добуток.

4. Скільки буде, коли 10 поділимо на половину?

5. Знайдіть значення виразу

( 2389586 + 64472891)х(5657429 – 5657429) : 564832028

8 клас
1. Опівночі йшов дощ. Чи можна ждати сонячної погоди через 2 доби?

2. Автомобіль долає відстань від міста А до міста В за 1 год 20 хв.
Зворотній шлях він робить за 80 хв. Як це пояснити?

3.100 синиць за 100 днів з’їдають 100 кг зерна. Скільки зерна з’їдять за 10 днів 10 синиць?

4. Скільки разів зустрічається цифра 8 від 1 до 100?

6. Професор лягає спати о 8 год вечора, а будильник заводить на 9 ранку.
Скільки професор спатиме?

9 клас
1. На березі 5 гілок. На кожній гілці по 5 яблук.
Скільки яблук на березі?

2. П’ять в квадраті – 25, десять в квадраті – 100.
А чому дорівнює кут в квадраті?

3.Екіпаж, до якого запрягли трьох коней, проїхав
за 1 год 15 км. З якою швидкістю рухався один кінь?

4. Що потрібно додати до квадрата різниці двох чисел,
щоб одержати квадрат їх суми?

6. Рівність 101 – 102 = 1 неправильна. Переставте одну цифру так,
щоб вона стала правильною.


Математичний бій
У змаганні беруть участь 2 команди. Бали підраховує компетентне незалежне журі.
І.Розминка
Кожна команда отримує 10 запитань протягом 2 хвилин. Відповідати слід негайно, або пропускати і казати «далі». За правильну відповідь – 1 бал.
Запитання для 1 команди
1. Числа, які використовуються при лічбі? (натуральні)
2. Прямі, які не перетинаються? (паралельні)
3. Кут, менший за 90? (гострий)
4. Чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні? (паралелограм)
5. Частина прямої, яка має початок і не має кінця? (промінь)
6. Відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони? (медіана)
7. Скільки кілограмів в 1 центнері? (100)
8. Найбільша хорда у колі? (діаметр)
9. Скільки нулів у числі «мільйон»? (6)
10. Одне яйце варять 4 хвилини. Скільки хвилин варять 6 яєць? (4)
Запитання до 2 команди
1. Прямі, які перетинаються під кутом 90? (перпендикулярні)
2. Чотирикутник, у якого тільки 2 сторони паралельні? (трапеція)
3. Кут, більший за 90? (тупий)
4. Чому дорівнює сума суміжних кутів? (180)
5. Перпендикуляр, опущений з вершини трикутника до його протилежної сторони? (висота)
6. Скільки нулів у числі «мільярд»? (9)
7. Трикутник, у якого дві сторони рівні? (рівнобедрений)
8. Відрізок, що сполучає центр кола з точкою на хорді? (радіус)
9. Скільки центнерів в 1 тонні? (10)
10. Трійка коней пробігла 15 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь? (15)
ІІ. Підказки
Команди по черзі відгадують по два слова. Ведучий формулює три підказки, за якими слід відгадати, про що йдеться. Після першої і другої підказок – 3 с на відповідь. Після третьої – 5 с для остаточної відповіді. Якщо слово відгадано після першої підказки – 3 бали, після другої – 2 бали, після третьої – 1 бал.
Підказки для 1 – ї команди:
1. За це знижують оцінку.
2. Відмінники їх роблять рідко.
3. На них вчаться. (помилки)
Підказки для 2 – ї команди
1. Запам’ятати їх усі не можливо.
2. За ними обчислюють.
3. Їх багато у довідниках. (формули)

ІІІ. Продовжіть ряд.
Цей тур письмовий. Команди отримують по 10 послідовностей слів, до кожного з яких необхідно дописати ще одне слово, яке підходить за змістом.
Час виконання – 2 хв. Відповіді здаються журі. За кожну правильну відповідь нараховуються 1 бал.
Ряд слів
1. Доба, година, хвилина …
2. Квадрат, трапеція, прямокутник …
3. 25, 36, 49 …
4. Раціональні, цілі, дійсні, …
5. Тонна, кілограм, грам …
6. Лінійка, косинець, циркуль …
7. Гострий, тупий, прямий …
8. Діаметр, радіус, центр …
9. Арифметика, інформатика, алгебра …
10. Клавіатура, мікрофон, миша …
ІV Усна лічба
Членам кожної команди роздаються картки з цифрами від 1 до 5 з комою. Гравці повинні вишикуватися так, щоб утворилася відповідь на запитання.
Завдання для 1 команди
15,15 + 19,1
73,5 : 6
Завдання для ІІ команди
19,16 + 6,15
92,4:7
V. Конкурс капітанів.
Капітан кожної команди за 1 хвилину складає із слова «ДИСКРИМІНАНТ» якомога більше слів. За кожне слово – 1 бал.
Журі підбиває підсумки, визначає команду – переможницю.

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: olga-tychonenko12 (15.02.2010) | Автор: Тихоненко Ольга Миколаївна
Переглядів: 18334 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.3/19 |
Всього коментарів: 1
1 Олена Кареліна   (29.11.2010 19:15)
добре

Ім`я *:
Email:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Copyright Стеценко Н.М. © 2014
Сайт управляється системою uCoz