Сім чудес світу Змагання між учнями 5-го класу - Розробки виховних годин - Творчі роботи студентів - Каталог статей - Персональный сайт
Неділя, 11.12.2016
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2161
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Сім чудес світу Змагання між учнями 5-го класу
Сім чудес світу Змагання між учнями 5-го класу
Тема: «Сім чудес світу»
Мета: перевірити в учнів знання з математики; розвинути логічне мислення; виховати дружелюбність, колективізм.
Наочність: вислови відомих математиків записані на дошці; картинки семи чудес світу.
Учитель: З давніх часів число 7 вважалося магічним. Воно зустрічається і в міфології, і в народній мудрості, і в художній літературі:
• Сім мудреців вважалися Елінами
• сім кольорів райдуги
• Сім гномів
• У біблії число 7 зустрічається 180 разів (7 днів створював Бог світ, по сім пар Ной брав тварин, птахів, …)
• Сім чудес світу як античного, так і сучасного і т. д.
От і ми сьогодні звернемося до числа 7, і спробуємо побути магами, розгадати назви семи чудес світу.
І конкурс (розшифровуємо «Єгипет. Піраміда Хеопса»)
«Розминка»
За кожну правильну відповідь команда отримує картку, на якій написана частина назви чуда.
1. Яке натуральне число є найменшим? (0)
2. Сума яких двох натуральних чисел дорівнює їх добутку? (2 і 2)
3. Сума яких двох натуральних чисел більша ніж їх добуток? (2 і 1)
4. Скільки кінців у трьох з половиною палок? (8)
5. Колоду розрізали на 5 частин. Скільки зробили розрізів? (4)
6. У Петрика було 7 брусків різної довжини. Один з них він розрізав на дві частини. Скільки стало брусків? (8)
7. Якою цифрою закінчується добуток чисел від 1 до 22? (0)
8. У скільки разів більше сходинок до 8-го поверху, ніж до другого? (у 7)
9. Одна рибина важить 1 кг та ще пів рибини. Скільки важить рибина? (2 кг)
ІІ конкурс («Статуя Зевса»)
«Назви число»
За кожне правильно утворене число команда отримує картку з ключем.
Скласти всі двоцифрові числа з цифр 1,2,3,0.
12 21 13 31 10 23 32 20 30
с т а я у з е в с

ІІІ конкурс («Храм Артеміди»)
«Ланцюжок»
За кожну правильну відповідь команда отримує картку, на якій написана частина назви чуда.
І команда

ІІ команда

ІІІ команда

ІV конкурс («Александрійський маяк»)
«Конкурс художників»
Створити малюнок за допомогою геометричних фігур.
Тим часом проводиться гра з глядачами: «Хто назве більше пісень, прислів’їв, приказок з числом 7»
V конкурс («Колос Родоський»)
«Дивовижні сірники»
Переставити один сірник так, щоб рівність була правильною.

Відповідь:

VІ конкурс («Висячі сади» Семіраміди»)
«Невідоме число»
Знайти невідоме число

Відповідь: 5791, 19, 27
VІІ конкурс («Мавзолей у Галікарнасі»)
«Конкурс капітанів»
Розв’язати рівняння
(2х + 54)׃ 4=17 (3х – 15)•25=150 (5х + 75)׃11=10.
Відповідь: х=7 для всіх рівнянь
Перемагає та команда, яка найбільше розгадала чудес.

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: kolobok1252 (24.02.2011)
Переглядів: 2402 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1
1  
От чудеса в решеті! Так уже ж на цьому сайті точнісінько така розробка уже є! aq

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2016
Сайт управляється системою uCoz