Субота, 27.05.2017
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2191
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Розв’язування задач і вправ.
Клас 5 14.03.2011р.
Тема. Розв’язування задач і вправ.
Мета:
Навчальна:
• формувати навички учнів виконувати дії з раціональними числами;
Розвивальна:
• розвивати вміння міркувати, аналізувати;
• розвивати інтелектуальні здібності учнів, культуру математичної мови та записів;
Виховна:
• виховувати самостійність, працьовитість, інтерес до математики, створити ситуацію успіху для кожного учня.
Тип уроку: урок застосування знань.
Обладнання: підручник, роздатковий матеріал, плакати, сигнальні картки
Хід уроку
І. Організаційний момент (2хв)
• Привітання.
Добрий день, діти! (Добрий день!)
Сідайте будь ласка!
• Перевірка присутності.
• Перевірка готовності до уроку.
Сьогодні на уроці ми будемо працювати під таким девізом: «Математику потрібно вивчати тому, що вона розум у порядок приводить!»
Завдання:
1. Виконувати дії з раціональними числами.
2. Виконати самостійну роботу.
3. Провести гру «Вірю не вірю».
4. Виконати завдання за підручником.
5. Провести самооцінювання.
ІІ. Перевірка домашнього завдання (5хв)
«Зарядка», – вчитель говорить правильну відповідь, а учні піднімають руки вгору, якщо виконали правильно, якщо учні виконали не правильно, то кладуть руки на груди навхрест.
ІІІ. Актуалізація опорних знань (10хв)
А зараз ми повернемося до нашого девізу:
«Математику потрібно вивчати тому, що вона розум у порядок приводить!»
Кому з відомих учених належать ці слова?
Для того щоб це дізнатися ми виконаємо самостійну роботу.
Короткотривала самостійна робота
6. – 5 + 2 =
7. – 4 * (-5) =
8. – 10 : 2 =
9. 25 + (-5) =
10. – 14 – (-7) =
11. – 80 : (-4) =
12. – 15 – (-1) =
13. – 35 + 55 =
14. – 13 + 43=

-3 -7 21 -14 20 -20 -16 30 -5 5 56
л н т с о ь б в м ю а

Відповідь: Ломоносов.
Так вірно – це слова М. В. Ломоносова.
М. В. Ломоносов – відомий російський учений, у 1756 році 25 січня Катерина друга підписала приказ про затвердження у Москві університету, в якому викладав Ломоносов і який в подальшому був названий його іменем. Цей день 25 січня з тих пір називають Днем Студента.
А зараз ми проведемо невеличку гру «Вірю чи не вірю». Якщо ви вірите то піднімаєте зелену карточку, якщо не вірите то червону. Отже, перше запитання:
1. Чи вірите ви, що відняти від одного числа друге – це означає знайти таке третє число, яке в сумі з другим дає перше.(Так)
2. Чи вірите ви, щоб розкрити дужки перед якими стоїть знак «+» досить опустити дужки і знак перед ними.(Так)
3. Чи вірите ви, щоб розкрити дужки перед якими стоїть знак « – » досить опустити дужки і знак перед ними, а знаки доданків, які були у діжках, змінити на протилежні.(Так)
4. Чи вірите ви, що подібними називаються доданки ,які відрізняються тільки коефіцієнтом. (Ні)
5. Чи вірите ви, щоб перемножити від’ємне і додатне, треба перемножити їх модулі і перед результатом поставити знак мінус. (Так)
6. Чи вірите ви, що віднімання – це обернена дія до додавання.(Так)
ІV. Мотивація навчальної діяльності (1хв)
Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про дії з раціональними числами, їх властивостями, а також продемонструємо зв’язок математичної теорії з практикою.
V. Повідомлення теми, мети уроку (1хв)
Тема нашого уроку «Розв’язування задач і вправ».
VІ. Закріплення знань, формування умінь і навичок (15хв)
1. «Робота біля дошки»
Виконайте віднімання:
№1026 а) 7– (– 53) = 60, б) 9– (– 28) = 37,
в) 1– (– 77) = 78, г) 3– (– 152) = 155.
№1027 а) –8– (– 9) = 1, б) –7– (– 3) = – 4,
в) –5– (– 5) = 0, г) –4– (– 69) = 65.
№1051. Розв’яжіть рівняння.
а) – 2 + х = 5, б) х – 7 = – 3,
х = 5 +2, х = – 3 + 7,
х = 7; х = 4.
Розкрийте дужки:
№ 1208
а) –(х + 2) – у = –х – 2 – у;
б) –(5с – 2) + 1 = –5с + 2 +1 = –5с + 3;
в) 1 – (а + с + х) = 1 – а – с – х ;
г) 5 – (х + 2) = 5 – х – 2 = 3 – х;
д) х – (5с – 2) = х – 5с + 2;
Виконайте дії:
№ 1089
а) (-1 ) * (-1 ) = * = 2;
б) (-1 ) * (-1 ) = * = 6;
2. Коментоване розв’язання «Ланцюжком»
Виконайте дії:
№1132
а) (-1,2) - 111 : (-37) = 1,44 – 111 : (-37) = 1,44 + 3 = 4,44;
VІІ. Підсумок уроку (5 – 10хв)
• Самооцінювання.
• Дерево настрою. Словничок настрою.
VІІІ. Домашнє завдання. Оцінювання та мотивація (1хв)
Розв’язати № 1128 (г – д), № 1127.
Пояснюю хід розв’язування даних номерів.
Список використаної літератури:
Бевз Г. П.
Математика: 6кл.: Підруч. для загальноосвіт. навч. закл./ Г. П. Бевз, В. Г. Бевз. – К.: Генеза, 2006. – 304 с.: іл.

Категорія: Розробки уроків | Добавил: inchuc (22.03.2011) | Автор: Коврига Тетяна
Переглядів: 2995 | Рейтинг: 3.8/6 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz