П'ятниця, 26.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Розв'язування вправ на додавання,віднімання і множення десяткових дробів. Урок з математики у 5-му класі
Мета: закріпити знання учнів з даної теми,формувати навички учнів виконувати вивчені дії над десятковими дробами; розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до предмета; формувати навички самоконтролю; виховувати активність.
Завдання:узагальнити знання з даної теми;сформувати вміння і навички розв’язувати завдання з даної теми.
Обладнання: підручник, картки з завданнями, фішки.

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація опорних знань.
Вчитель математики: Добрий день, діти!
1. Бесіда з учнями
1.Що таке дріб?
2.Як записуються дроби?
3.Які дії можна виконувати над дробами?
ІІ.Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети і завдань уроку.
2. Інтерактивна вправа „Мікрофон"
Учитель пропонує учням відповісти на запитання
1) Сформулюйте правило додавання десяткових дробів.
2) Сформулюйте правило віднімання десяткових дробів.
3) Сформулюйте правило множення десяткових дробів.
ІІІ. Узагальнення, систематизація і корекція знань, вмінь і навичок учнів.
3. Учитель пропонує учням виконати усно вправи ,вибравши з наведеного переліку правильну відповідь(кожна правильна відповідь - фішка - 1 бал):
1) 2,8 + 0,2 =
а) 2,82
б) 3
в) 2,28
г) 2,1

2) 3,84 - 2,8 =
а) 1,04
б) 1,4
в) 1,6
г) 1,2

3) 25 * 100=
а) 1
б) 2500
в) 10
г) 0,1

4) 0,55 *10 =
а) 5,5
б) 1,01
в) 0,11
г) 11

5) 10 * 0,1 =
а) 1,002
б) 1,02
в) 0,102
г) 1

Підводиться підсумок даного завдання.
4. Записати десяткові дроби:
3 цілих 5 сотих — 3,05;
0 цілих 5 тисячних — 0,005;
7 цілих 31 десятитисячна — 7,0031;
0 цілих 305 тисячних — 0,305.
7 цілих і 5 десятих;
0 цілих 25 сотих;
16 цілих 27 тисячних.
а) 7,5; 6)0,25; в) 16,027.

5.Виразити в сантиметрах:

а) 0,2 дм; б) 0,3 м; в) 1,7 м.
а) 1 дм = 10 см; 0,1 дм = 1 см; 0,2 дм =1 см • 2 = 2 см;
б) 1 м = 100 см; 0,1 м = 100 см : 10 = 10 см;
в) 1,7 м = 1 м + — м = 100 см + (10 • 7) см = 170 см.
Завдання учні виконують у зошитах.

6.Обчислити двома способами:
а) 4,29 – (1,28 + 3,01) = 0.
І спосіб:
1 дія: 1,28 + 3,01 = 4,29;
2 дія: 4,29 – 4,29 = 0.
ІІ спосіб:
4,29 – (1,28 + 3,01) = 4,29 – 1,28 – 3,01 = 0.
1 дія: 4,29 – 1,28 = 3,01;
2 дія: 3,01 – 3,01 = 0.
б) 123,29 – (40,29 + 80,71) = 2,29.
І спосіб:
1 дія: 40,29 + 80,71 = 121;
2 дія: 123,29 – 121 = 2,29.
ІІ спосіб:
123,29 – (40,29 + 80,71) = 123,29 – 40,29 – 80,71 = 2,29.
1 дія: 123,29 – 40,29 = 83;
2 дія: 83 – 80,71 = 2,29.
7.Знайти х, якщо:
а) x + 12,4 = 15,83;
x = 15,83 – 12,4;
x = 3,43.
б) 20 – x = 12,3;
x = 20 – 12,3;
x = 7,7.
в) 28,4 – x = 27,93;
x = 28,4 – 27,93;
x = 0,47.
г) 10,5 + x = 18;
x = 18 – 10,5;
x = 7,5.
8. Вправа.
Учитель пропонує розв'язати задачу. Той учень, який висловлює правильні пропозиції, отримує фішку (1 бал).
Задача. До свого дня народження Буратіно купив 12 кг шоколадних цукерок по 3,4 гр за кілограм, 7,5 кг зефіру по 2,6 гр за кілограм і 14 пляшок лимонаду по 1,5 гр за пляшку. Скільки грошей залишилось у Буратіно, якщо спочатку в нього було 100 гр?
9.Знайти невідому х :
х * 12 = 112,8
2,7х - 1,3х + 3,6х =
ІV. Підсумок уроку
Учні відповідають на запитання вчителя:
Що цікавого було на уроці?
Що сподобалось найбільше?
V. Домашнє завдання § 28 №1327, 1328,1330

Категорія: Розробки уроків | Добавил: Ромашка (14.03.2011) | Автор: Рибак Наталія та Іванюта Яна
Переглядів: 5589 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.7/10 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz