"Щастя 8-А класу" - Розробки виховних годин - Творчі роботи студентів - Каталог статей - Персональный сайт
Неділя, 11.12.2016
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2161
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

"Щастя 8-А класу"
Надо уметь жить и пользоваться жизнью,
опираясь на то, что есть в данный момент,
а не обижаясь на то, чего нет.
Ведь времени, потерянного на недовольство,
никто и ничто не вернет.
П. Флоренский
Мета:
-розширити розуміння поняття щастя;
- виховувати людяність, працьовитість, любов до людей, чесність;
Обладнання:
Вислови та прислів'я про щастя.
Цукерки «Золота Лілія».
Фотографії з предметами які приносять щастя.
Хід заняття
Проведення тесту
Перш ніж почати розмову по темі нашого заняття, я пропоную вам відповісти на запитання тесту.
1. У тебе є гроші. Міг(могла) би ти витратити все, що в тебе є, на подарунки друзям?
2. Приятель розповідає тобі про свої проблеми, але тебе це мало хвилює. Чи даси ти йому зрозуміти, що це тобі нецікаво?
3. Твій партнер дуже погано грає у якусь гру. Чи будеш ти йому піддаватися, щоб доставити приємне?
4. Чи часто ти говориш людям добрі слова?
5. Чи любиш злі жарти, розіграші?
6. Чи довго ти пам'ятаєш нанесені тобі образи?
7. Чи завжди ти не упускаєш можливості зробити яку-небудь добру справу?
8. Чи вважаєш ти, що якусь справу ти зробиш краще, ніж інші?
9. Чи кидаєш ти гру, коли починаєш програвати?
10. Якщо ти впевнений(а), що прав(а), чи слухаєш ти заперечення співрозмовників?
11. Чи охоче ти допомагаєш іншим?
12. Чи насміхаєшся ти над ким-небудь, щоб розвеселити компанію?
Підведення підсумків тесту
Давайте подивимося результати ваших тестів.
Так – 1-4, 7, 11 – 1 бал
Ні – 2, 5-6, 8-10, 12 – 1 бал.
8 і більш балів: ти люб'язний, доброзичливий, умієш поводитися з людьми; тільки одне побажання - будь щирим;
4-8 балів: твоя доброта має вибірковий характер: ти можеш бути добрим до одних людей і черствим стосовно інших;
0-4 бала: спілкування з тобою буває нелегким; тобі не вистачає доброзичливості до людей, відкритості серця.


Вступне слово вчителя

В нашому головному мозку виробляються ендорфіни – "гормони щастя". Ендорфіни з'єднуються з опіатними рецепторами, що є в нашому організмі і полегшують проведення нервового імпульсу, який "біжить" в "центр задоволення". Збудження цього нервового центру дає нам відчуття легкості, радості і бадьорості. Допитливі учені, що займалися дослідженням "гормонів щастя " в 70-их роках, покладали величезні надії на їх штучні аналоги. Але всі досліди виявилися невдалими: річ у тому, що звикання до цих речовин виникало набагато швидше, ніж, наприклад, до героїну. Тому небезпечні дослідження були припинені. Проте наука визнає набагато більш нешкідливі способи "ощасливлення" людства. Всі вони ґрунтуються не на введення ендорфінів ззовні, а на посиленні їх синтезу в нашому організмі. Найпростішим способом підвищення концентрації ендорфінів є поїдання шоколаду. Шоколад – це відмінний антидепресант. Він стимулює викид ендорфінів, які покращують настрій і підтримують тонус організму. За даними істориків, видана заміж за Людовика XIII, дочка іспанського короля Ганна Австрійська використовувала привезений з батьківщини шоколад як рятівний засіб від самотності і ностальгії.
Вчитель дає кожному учню шоколадну цукерку «Ромашка».
Давайте почнемо нашу виховну годину із збільшення "гормонів щастя " в нашому організмі – з’їмо шоколадну цукерку.
Слово вчителя
Сьогодні ми проведемо диспут на тему: «Щастя. Як ми його розуміємо?». Чому я обрала саме таку тему? Насамперед тому, що, мабуть, немає такої людини серед нас, яка б не хотіла бути щасливою. Але чи всі знають, як цього досягти. Тож спробуємо з’ясувати що таке щастя, висловимо свої думки, а також дізнаємося, що потрібно для того, щоб бути щасливим.
Спочатку з'ясуємо, в чому воно полягає. Отож давайте спочатку запишим на дошці окремі слова з якими у вас характеризується щастя.
(Учні висловлюють свої думки, учитель записує їх на дошці.)
Але справді, як пояснити, що таке — щастя?
На це запитання пробували відповісти історики, письменники, філософи, залишивши нам перлини своїх геніальних думок.
«Щастя — на боці того, хто задоволений» (Арістотель).
«Щастя для нас — річ негативна, вона полягає у відсутності лиха» (П-Буаст).
«Деякі люди живуть щасливо самі цього не підозрюючи» (Л.Вовенарг).
«Щастя — це лише сон, а біда — це дійсність» (Ф.Вольтер).
«Щасливий той, хто збудував своє життя так, що воно відповідає особливостям його характеру» (Г.Геґель).

А зараз давайте поділимось в групи.
І кожна з груп має написати своє визначиння про щастя.
(Діти записують на листках-промінчиках свої визначення,а потім ці визначення клеються на ватман.)
Слово вчителя з елементами бесіди
Коли тобі шість років, ти мрієш про щастя так: виросту, заведу собі собаку (котеня, рибок), цукерки буду без попиту їсти, в школу ходити не буду.
Коли тобі десять, думаєш: виросту, буде у мене велосипед (Барбі), як в Санька (Таньки).
Коли тобі п'ятнадцять, переконуєш себе: виросту (вже скоро), поступлю в престижний вуз, щоб потім попасти на хорошу роботу, і буде у мене самий навернений комп’ютер , найстильніший одяг.
Коли тобі двадцять два, ти працюєш за наймізернішу плату «початкуючого фахівця» і думаєш: швидше б знайти що-небудь більш гідне тебе. Якщо ти дівчина, то мрієш вийти заміж за такого, хто забезпечить світле майбутнє тобі, твоїм дітям і твоїм батькам. А самій доки робити кар'єру. Якщо ти парубок, то хочеш заробити на дороге кафе в кінці тижня, щоб не лише на пиво було, але і на спортзал, і на машину.
Коли-небудь тобі і твоїм друзям буде 35. І можливо, у когось з вас буде курорт двічі в рік, машина, особняк, престижна школа для розбалуваних дітей і манікюрний салон для доглянутої дружини, робота до 10 вечора і вечірній футбол по телевізору на всю стіну. А у когось буде ставка вчителя (інженера, санітара) і жодних лівих, старенькі меблі і продукти з ринку, уживані підручники і дешева косметика.
Як ви думаєте, в якому випадку людина буде щасливіша? (Відповіді дітей)
Існує багато забобонів як можна стати щасливим.
які ви знаєте забобони?
(Учні висловлюють свої думки)
От наприклад одні із них:
• Рушник дарувала мати синові в дорогу на щастя в новому житті. Його берегли як пам'ять про рідний дім, про дитинство.
І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала,
І рушник вишиваний на щастя, на долю дала
. (Малишко Андрій Самійлович)
• Якщо ви знайдете підкову, це щаслива прикмета. Цар Микола II всі знайдені підкови поміщав в спеціально обладнану кімнату в палаці. І до кожної прикладав записку: де, коли і за яких обставин знайдена. Свита підкидала йому підкови заради гарного настрою свого господаря. Але він не знав, що його щастя інсценоване, і радів по-справжньому.
• Щастя приносять нерукотворні амулети. Наприклад, жаб'ячий камінь — маленькі шершаві жовтуваті камінчики, що формою нагадують жабу, находять на березі озер та річок. Камінчики з дірочкою, що поетично прозвали «курячим щастям». А також знайдені серед сірих каменів прибою сердоліки і янтар.
• Якщо з'їсти конюшину, яка має чотири листочки, або квітку бузку з п'ятьма пелюстками — то обов'язково пощастить.

Підсумкове слово вчителя
Чи сподобалась вам виховна?
(Учні висловлюють свої думки)
А чому саме?
(Учні висловлюють свої думки)
Що ви з цієї виховної для себе дізнались?
(Учні висловлюють свої думки)
Які зробили висновки?
(Учні висловлюють свої думки)
(Учні висловлюють свої думки)

Кожна людина прагне щастя. Але само по собі бажання стати щасливим не має бути головною метою. Людина, безумовно, має право на щастя, але у нього немає обов'язку бути щасливим. А щастя - дивна річ, мешкає деколи в таких місцях, де його ніяк не чекаєш зустріти.
Коли ми бажаємо щастя лише собі, то в основу свого життя кладемо егоїзм. Ось я такий хороший, а мене ніхто не любить. Просто ми не хочемо любити (адже це важко!), а хочемо, щоб нас любили. Коли у тебе в душі порожньо, і ти чекаєш, що тебе ті, що оточують наповнять любов'ю, ти можеш так і залишитися ні з чим, окрім образи і розчарування. А потрібно просто віддавати. Віддавати, а не чекати, коли тобі дадуть. Коли ти намагаєшся комусь допомогти, тебе наповнює відчуття співчуття і любові до цієї людини. Адже для щастя потрібно зовсім мало, і те, що потрібне для щастя – поруч, але просто ми не бачимо цього, а дивимося кудись далеко. Я від щирого серця бажаю вам знайти своє щастя.

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: (((((Sveta))))) (22.02.2011) | Автор: Кудина Світлана 22гр. ФМФ
Переглядів: 2950 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 1
1  
Уривчасте якесь у вас вийшло щастя cf

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2016
Сайт управляється системою uCoz