"ГЕТЬ ПАЛІННЯ! " - Розробки виховних годин - Творчі роботи студентів - Каталог статей - Персональный сайт
Вівторок, 21.02.2017
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2176
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

"ГЕТЬ ПАЛІННЯ! "
Виховна година.
Тема виховної години: "ГЕТЬ ПАЛІННЯ! "
Мета виховної години:
Інформативно-виховна:
інформування молоді про негативний вплив тютюну на здоров'я не лише того, хто палить, але й оточуючих;
інформування про ризик розвитку залежності від тютюну, набуття нових та ускладнення наявних захворювань.
Виховна:
Формування у підлітків якостей сильної особистості та здатності протистояти тютюновій індустрії.
Профілактична:
Попередження паління серед підлітків та учнівської молоді.
Терміни і поняття: "тютюн", "тютюнопаління" "наслідки тютюнопаління".
ОБЛАДНАННЯ: плакати, фотознімки та малюнки анти тютюнового спрямування.
Хід виховної години:
І. Організаційний момент.
Зручне розміщення учнів.
ІІ. Мотивація проведення заходу:
Суспільство мусить дбати про здоров’я своїх дітей та підлітків, адже вони майбутнє цього суспільства. З перших днів життя дитину в нашій країні супроводжує увага і піклування спеціальних дитячих закладів - лікувальних, виховних, навчальних, спортивних, розважальних та ін. Ось ціла армія лікарів, вихователів, вчителів, інструкторів докладають масу зусиль, щоб захистити дитину від хвороб, від фізичних та психологічних травм. Але ці титанічні зусилля не завжди мають належні результати і виявляються марними стосовно впливу тютюну. Чому? Щоб відповісти на дане запитання проведемо маленький експеримент. Пропонуємо учням кілька довільних предметів, але серед них має бути упаковка від цигарок.
Завдання :
- назвати предмети;
- визначити їх призначення;
- розповісти про шкоду тютюну;
Результат: Учні швидко називають предмети, багато хто розпочинає перелік предметів саме з упаковки для цигарок. Вони добре знають для чого використовується ця упаковка, знають назви марок, безпомилково визначають призначення самих цигарок, але про шкоду тютюну, окрім фактору задимлення,мало хто щось може розповісти.
Висновок: Реклама цигарок всюди - від цигарки в руках батька чи інших членів родини, до крамниць, яскравих щитів(якщо не з прямою, то з опосередкованою рекламою тютюну) . Про шкоду від паління інформація розміщена так, що на неї майже ніхто не звертає увагу, тим більше діти. Вони сприймають яскраві, ефектні фото, малюнки, написи, але пропускають повз увагу застереження про шкоду куріння і тютюнового диму. Попередження не спрацьовує.
Що треба робити?
1.Необхідно доносити до всіх нехай жорстоку, але правду про наслідки тютюнопаління.
2.Обмежити вплив реклами тютюну:
- на батьківських зборах рекомендувати батькам не демонструвати цю шкідливу звичку перед власними дітьми;
- заборона для всього персоналу курити на території шкільних та виховних закладів;
- заборона для всіх відвідувачів палити на території виховних та шкільних закладів;
- заборона паління в усіх громадських місцях.
3.Цілеспрямовано і постійно, шляхом різноманітних заходів виховувати в учнів негативне ставлення до тютюнопаління.
З метою активізації опорних знань учнів пропонується проведення анкетування.

АНКЕТА
1.Що являє собою тютюн?
2.В яких галузях виробництва використовують тютюн?
3.Сам по собі тютюн шкідливий чи корисний?
4.В якій індустрії тютюн найширше використовують?
5.Які тварини споживають тютюн?
6.Що спільного між тютюном і нікотином?
7.Як тютюн діє на комах?
8.Чи є тютюн рослиною без якої існування людини неможливе?
9.Використання тютюну-це необхідність чи данина моді?
10.Палити-це вигідна для людини справа ?
11.Тютюн шкодить здоров"ю?
12.Той хто палить шкодить лише власному здоров"ю?
13.Кинути палити легко?
14.Ви б хотіли допомогти вашим рідним кинути палити?
15.Тютюн забруднює навколишнє середовище?
16.Боротьба з тютюном - це легка справа?
17.З тютюном треба боротися?
18.Ви палите?
19.Скільки часу?
20.Ви бажаєте кинути палити? (якщо палите)
21.Вам потрібна допомога?
22.Ви можете випробувати свою силу волі?
(Результати анкетування краще буде використати на наступних заняттях.)
А вам, діти, пропонується домашнє завдання за вибором:
Реферат на тему:
1."Чи винні рослини в проблемах людини?"
2. "Історія появи тютюну в Україні".

Джерело: http://www.nenc.gov.ua/301
Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: SAIKLO (14.03.2011) | Автор: Олексієнко Володимир
Переглядів: 2202 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 1
1  
Так придумав би хоч власний висновок cf

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 15
Гостей: 15
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz