Субота, 24.06.2017
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2192
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Ми рівні- ми різні
Ми рівні — ми різні.
Мета: довести до свідомості учнів, що кожна людина — особистість, єдина і неповторна; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі й навчати учнів поважати одне одного; виховувати в учнів самоповагу, впевненість, тактовність та доброту.
Обладнання:чисті аркуші паперу, олівці та фломастери.
Коментар: після проведення заняття учитель збирає результати творчих завдань та тестування і може використати їх для психологічного аналізу особистостей учнів.
Хід заняття
Слово вчителя.
Погляньте одне на одного і поміркуйте: чи схожі ви між собою? Гадаю, що кожен із вас на це запитання

відповість: «Hi». Правильно, адже ви — особистості, у кожного з вас свій характер, свої звички, своя зовнішність, уподобання. Не icнyє двох абсолютно однакових людей, навіть близнюки мають особистісні відзнаки. Проте не можна казати, що у вас не може бути нічого спільного.

Творче завдання «Чим схожі ми».
Учитель пропонує учням визначити між собою групи, які об’єднують oci6 за:
- зростом;
- місяцем проживання
- кольором очей;
- кольором волосся;
- статтю;
- іменами.

Слово вчителя.
Отже, між вами icнyє багато спільного i відмінного. Але ycix вас об'еднує те, що ви — учні ... (називає клас та школу), мешкаєте у ... (називає населений пункт).
Як уже зазначалось вище, у,кожного з вас свій характер, cвoї думки, почуття, здібность Погляньте на свої пальці. На них тоненький малюнок iз ліній. У кожної людини він свій, неповторний. Природа немовби підкреслює, що кожен iз вас — диво, яке ніколи не повториться. Зараз ми в цьому переконаємося.

Гра «Скажи меж, хто твій друг».
Учитель пропонує одному з учнів вийти до дошки i стати спиною до класу. Інші учні мовчки, користуючись лише жестами, вибирають поміж себе одного, чиє ім'я має відгагадати той, хто стоїть біля дошки.
Обернувшись до однокласників, учень починає відгадувати, ставлячи такі запитання:
1. На яку квітку схожа ця людина?
2. На яке дерево?
3. На яку тварину?
4. 3 яким кольором асоціюється ця людина?
5. Який час року їй найбільш підходить?
6. Яка музика найбільш пасує цій людин1? та iн.
Подібні запитання ставляться доти, поки ім'я загаданої людини не буде відгадано.
Слово вчителя.
Неповторність появи на світ людини зумовлені самою природою й середовищем, у якому вона виховується. Життя кожного з нас універсальне i неповторне.
А тепер уявіть, що вci ви — учасники важливого космічного проекту.
Творче завдання «Послания від мешканців Землі».
Учитель поділяє учнів на кілька груп i пропонує ситуацію.
«На Землю надійшли сигнали з космосу, що потвердили існування на інших планетах розумного життя. ООН вирішила послати космічні кораблі у напрямі, звідкіля надійшли сигнали.
Щ кораблі мають доставити на далекі планети інформацію про Землю.
Кожна група учнів має скласти послання інопланетянам i розповісти у ньому про землян.
У посланні потрібно повідомити про найважливіші спільні риси землян i про головні відмінності тих чи інших народів.
Тестування «Ми різні — ми рівні».
1. Усі люди народжуються вільними і рівними. Знайди
фразу, яка краще за інші виражає ідею рівності: усі
люди мають:
а) думати однаково;
б) одягатися як інші;
в) поважати думку іншого;
г) мати однакові можливості й права.
2. Що станеться, якщо люди будуть рівні абсолютно
у всьому?
а) Усі стануть щасливими;
б) світ здаватиметься нудним;
в) не буде голоду й жебрацтва.
Після проведення тестування учні пояснюють свої думки.
Творче завдання «Це я».
Учитель роздає учням чисті аркуші паперу та фломастери. Завдання учням — намалювати себе й відобразити у малюнку власні захоплення, уподобання. Малюнки не підписують.
Після виконання завдання учитель збирає малюнки. Показуючи по одному малюнку, учитель пропонує учням відгадати, хто з однокласників зображений на тому чи іншому аркуші.
Заключне слово вчителя.
Кожна людина, кожна дитина — це окреме «Я». Кожна людина — неповторна на цій землі, вона є великою цінністю.
А щоб ви остаточно упевнилися у цьому, пропоную вам зазирнути до «чарівної скриньки» і побачити найціннішу, найважливішу людину.
Учитель дістає скриньку, на внутрішньому боці душі і якої приклеєне дзеркальце, і пропонує учням по черзі зирнути всередину.
Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: irina-gurzan (09.03.2010) | Автор: Руда Діана 33 група фмф
Переглядів: 9464 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.3/6 |
Всього коментарів: 2
2  
я хочу щоб мені написали по темі

1  
Який же висновок? Кожний у дзеркальці знайшов себе?

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz